28 ianuarie, 2015

Ajutorul din poșetă - pudra cu factor de protecție solară

pudra cu factor de protecție solară 
Devin din ce în ce mai atentă la protecția tenului împotriva razelor UVA și UVB.
Eram și înainte, dar acum sunt cu atât mai precaută cu cât de câteva săptămâni, folosesc un tratament cu retinol 1% care sensibilizează foarte tare tenul. Și nu vreau să mă aleg și cu alte pete, în afară de cele pe care le am deja și de care încerc din răsputeri să scap. 
Bineînțeles că în fiecare dimineață, înainte de-a mă machia, folosesc o cremă cu factor de protecție solară, chiar dacă ies doar pentru cinci minute din casă. În funcție de sezon, folosesc fie FPS 30, fie 50. Dar, pentru că nu am cum să reaplic crema în timpul zilei - ar trebui să mă demachiez și s-o iau de la capăt, ceea ce nu e cazul - am găsit soluția: pudra cu factor de protecție solară.

În vacanța de Crăciun, am căutat internetul în lung și-n lat să găsesc acea pudră creată pentru nevoile mele: să aibă factor de protecţie minim 30 şi să fie cât mai fină cu putinţă. Şi aşa am găsit două opţiuni: bareMinerals SPF 30 Natural Sunscreen şi Physician's Formula Mineral Wear Airbrushing SPF 30 Pressed Powder. 
pudra cu factor de protectie solara FPS 30

Prima pe care-am comandat-o și care a și ajuns destul de repede a fost cea de la bareMinerals. A costat 21,95 lire și-am cumpărat-o de pe Feelunique. Motivele pentru care-am ales-o, în afară de cel evident că are SPF 30, a fost că este pulbere și că are pensula incorporată. Nu am mai folosit până acum un produs de acest gen, dar mi se pare mult mai practic faptul că nu trebuie să car după mine zilnic o pensulă separată. Dezavantajul este că nu e foarte igienic, pentru că nu cred că pensula poate fi spălată. Cu toate acestea, mă bate gândul să încerc. 

Am început s-o folosesc încă din prima zi și, de atunci, stă pe biroul meu, mereu pregătită de acțiune. Acum, iarna, o aplic în jur de ora 1-2, după ce-am tapotat bine toată fața cu un șervețel ce absoarbe sebumul. Este foarte fină, nu încarcă tenul și sunt mulțumită de ea până acum. 
bareMinerals SPF 30 Natural Sunscreen
 bareMinerals SPF 30 Natural Sunscreen

Pudra Physician's Formula am luat-o de pe iherb și a sosit sâmbăta aceasta. Are, de asemenea, factor de protecție 30, dar este compactă. O folosesc în fiecare dimineață, după ce-am aplicat fondul de ten. Așa cum era de așteptat, nu este la fel de fină ca cea pulbere, dar nici nu pot spune că este mult mai greoaie. De fiecare dată după aplicare însă, pentru a scăpa de aspectul pudrat, aplic câteva pufuri de spray MAC Fix+ și ajută foarte mult. 
Physician's Formula Mineral Wear Airbrushing Pressed Powder

Deși nu-mi place deloc ca tenul meu să fie mat, prefer totuși să fie protejat. Dacă în această perioadă, e de ajuns să reaplic pudra doar o singură dată pe zi, sunt convinsă că la vară va trebui să fac mai mult de atât. Mai ales că seara când voi pleca de la birou, soarele va fi încă pe cer. 

Sunt curioasă, voi cum procedați cu reaplicarea factorului de protecție solară în timpul zilei? Ați găsit vreo altă metodă genială?