02 februarie, 2015

Oja săptămânii - ESSENCE Be Berry Now!

 ESSENCE Be Berry Now! 
Nu mi-am mai cumpărat de mult timp o ojă. Mă rog, mint. Mi-am cumpărat vreo patru prin noiembrie, dar totuși de atunci a trecut ceva timp, nu?
Așadar, sâmbătă vă arătam că mi-am cumpărat o ojă nouă de la ESSENCE, din gama Colour&Go. Îmi plăceau tare mult ojele Essence acum vreo 2-3 ani, dar cu timpul am descoperit altele care mi-au plăcut mai mult și-am renunțat la ele. 
Odată cu Be Berry Now! m-am reîndrăgostit! Este atât de subțire și ușor de aplicat și uniformă. În plus, are pensulă din aia lată care face aplicarea și mai ușoară. Iar despre nuanță nu pot să vă spun decât că o ador! M-am dat cu ea și la mâini și la picioare și mă holbez în continuu la cât e de frumoasă! O iubesc chiar mai mult decât ojele mele roșii. Presimt că va rămâne preferata mea mult timp de acum încolo!
 ESSENCE Be Berry Now!
 ESSENCE Be Berry Now!
 ESSENCE Be Berry Now!
Nu am reușit să surprind în fotografii cât de frumoasă e, dar credeți-mă că e absolut superbă! Ne auzim mâine cu o nouă postare, în care o să vă arăt ce conține trusa mea de manichiură/pedichiură.