03 februarie, 2015

Ce conține trusa mea de manichiură/pedichiură

Ce conține trusa mea de manichiură/pedichiură 
Nu am fost niciodată adepta mersului la salon pentru manichiură și pedichiură, pentru că mi se par bani aruncați.
Nu am mai fost de ani de zile! Deși uneori pentru o pedichiură făcută ca la carte m-aș încumeta. 

Așa cum am mai menționat de câteva ori pe blog, eu îmi fac manichiura/pedichiura în cadă, în fiecare vineri seara, mai puțin datul cu ojă. Vineri seara am un întreg ritual de care nu mă abat nicicum și despre care am scris aici. Dacă se întâmplă să ies vinerea, îl fac sâmbătă sau duminică, în funcție de cum am timp. 
Pe scurt, ajung acasă, ma demachiez, îmi fac exercițiile, îmi umplu cada cu apă caldă și spumă multă, îmi pun o mască și țup! Am o scândură pe care mi-a adus-o prietenul meu și pe care îmi pun toate ustensilele de care am nevoie: trusa de manichiură, telefon, țigările și un pahar cu vin. Și mă apuc de treabă. 
Primul lucru pe care-l fac este să-mi șterg unghiile de ojă. Pentru asta folosesc dizolvantul fără acetonă EBELIN și câteva dischete de demachiat. Acest dizolvant este preferatul meu: nu-mi usucă deloc cuticulele, șterge bine, plus că este foarte ușor de folosit pentru că e cu pompiță.
dizolvant fără acetonă Ebelin
După ce am unghiile perfect curate, trec la cuticule. Pentru a le înmuia și scăpa de ele folosesc un gel special. Preferatul meu este Instant Cuticle Remover de la SALLY HANSEN. O alternativă bună și mai ieftină este peelingul cuticular de la FARMEC. Cu ajutorul unui bețișor împing cuticulele și scap de pielea moartă care s-a adunat peste săptămână. Bețișoarele pe care le folosesc sunt cele de la SEPHORA și mereu am măcar un set de rezervă. 
Ce conține trusa mea de manichiură/pedichiură
În cazul în care am pielițe încăpățânate, folosesc și o forfecuță foarte ascuțită pentru a scăpa de excesul rămas. Pentru că-mi plac unghiile scurte, mi le tai o dată la două săptămâni cu o unghieră. După care le pilesc în forma dorită. Pila pe care o folosesc este tot de la EBELIN și este dintr-un fel de sticlă. Am multe alte pile, dar aceasta este clar preferata mea.
Ce conține trusa mea de manichiură/pedichiură
Și aceștia sunt pașii pe care-i fac când sunt în cada de baie. După ce ies, mă dau cu ojă. Înainte însă de asta, folosesc un lac incolor tratament, pentru protejarea unghiilor  - Complete Care de la SALLY HANSEN. După ce mă dau cu ojă, aștept să se usuce și apoi folosesc un creion corector pentru a șterge ceea ce e în plus. Pentru că mai am obiceiul să mă dau pe lângă, mai ales dacă folosesc o ojă închisă la culoare. Momentan folosesc Nail Polish Corrector Pen de la ESSENCE. Nu l-am folosit decât o singură dată, dar și-a făcut treaba foarte bine. 
Ce conține trusa mea de manichiură/pedichiură
Ultimul pas pe care-l fac este hidratarea cuticulelor. Pentru asta folosesc Instant Nail&Cuticle Care de la SEPHORA. Are în interior un burețel îmbibat în ulei, cu o gaură în mijloc, unde se bagă unghia. Este foarte eficient și, deși îl am de foarte mult timp, este la fel ca în prima zi și nu s-a uscat deloc.
Instant Nail&Cuticle Care de la SEPHORA
Și aceștia sunt toți pașii pe care-i urmez o dată pe săptămână pentru manichiură și pedichiură. Cu ceva timp în urmă, uram să-mi fac manichiura, dar acum, de când o fac în cadă, mă relaxează foarte tare și abia aștept serile de vineri când știu că voi face asta.