04 februarie, 2015

Produse consumate în luna ianuarie

Produse consumate în luna ianuarie 
Parcă în nicio lună nu am consumat atât de multe produse ca acum.
Am avut nevoie de două pungi să le pun și abia așteptam să le fac vânt din baie, mai ales că se așează praful pe ele ca la nebuni. De fiecare dată când trebuie să le fac poze, mai întâi trebuie să le șterg de praf și altecele, lucru care să fiu sinceră nu mă pasionează deloc. Dar să vă arăt gașca.
La capitolul de curățare a tenului, am consumat o loțiune micelară de la NIVEA și gelul de curățare DermatoClean de la EUCERIN. Ambele îmi plac, dar gelul în mod special și cred că atunci când mă voi plictisi de cel de la Gerovital, mă voi întoarce la acesta. 
lotiune micelara Nivea / gel de curatare Eucerin
În ceea ce privește îngrijirea părului, am consumat două șampoane - ELSEVE Arginine Resist și GARNIER Ultra Doux Honey Treasures - și un balsam de la ENLIVEN, cu mango și fructul pasiunii. Pe primul șampon l-am primit în perioada când mi-era teamă să folosesc ceva nou pe păr de frica mătreții, așa că l-am folosit la spălatul pensulelor. A făcut o treabă foarte bună și acum îmi pare rău că nu l-am încercat și pe păr. Cel de la Garnier mi-a plăcut foarte mult și a fost a doua sticlă pe care-am consumat-o. Cred că-l voi cumpăra din nou. Balsamul de păr a fost ok, dar nu m-am înțeles deloc cu mirosul, așa că nu-l voi mai cumpăra.
Elseve/Garnier/Enliven
Am consumat și trei deodorante și jumătate: unul de la REXONA, două de la B.U. și jumătate din LADY SPEED STICK. Ultimul dintre ele nu am putut să-l termin, pentru că este greoi și pătează hainele. Rexona mi-a plăcut, iar deodorantele de la B.U. sunt preferatele mele. Probabil că pe cele din urmă le voi cumpăra din nou. 
Rexona/B.U./Lady Speed Stick
Un produs pe care l-am terminat în ianuarie și care mi-a plăcut la nebunie este spuma de baie Glazed Apple Bath Jelly de la THE BODY SHOP. Mi-a plăcut atât de mult, încât vreau neapărat să profit de reducerile de la TBS și să-mi mai iau una, dar mi-ar plăcea una dintre celelalte două variante: Vanilla Brulle sau Frosted Cranberry. 

Două produse care nu mi-au plăcut și pe care nu le voi cumpăra din nou sunt Hawaiian Body Scrub de la ALBA BOTANICA și un săpun lichid de la HOME ALONE. Dacă acesta din urmă nu a fost extraordinar de rău, exfoliantul de corp nu mi-a plăcut deloc și m-am chinuit să-l termin. Are granulele foarte grunjoase și este foarte foarte uleios. 
The Body Shop/Alba Botanica/Home Alone
 
În ianuarie, am reușit să termin și două creme de mâini: SEPHORA Nourishing Hand Cream și ELMIPLANT Perfect Hands. Am devenit obsedată de creme de mâini și dau gata tot ce prind în cale. Nu știu însă dacă voi cumpăra din nou una dintre acestea două, pentru că mai am destule rezerve și pentru că vreau neapărat să încerc cremele de mâini de la The Body Shop.
creme de maini Sephora/Elmiplant

Deși nu sunt o mare fană a mostrelor sau produselor mini, ba chiar din contră, mi-am comandat câteva de la PAULA'S CHOICE: Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum și Resist Daily Mattifying Fluid SPF 50. Pe prima dinte ele am și cumpărat-o full size între timp, pentru că mi-a plăcut foarte mult, însă crema cu factor de protecție solară nu pot spune că m-a impresionat. Așa că nu cred c-o s-o cumpăr full size. 

Tot de la PAULA'S CHOICE am terminat și Resist Pure Radiance Skin Brightening Treatment. Nici aceasta nu m-a convins s-o cumpăr din nou. A fost ok, dar nu am avut cu ea rezultatele pe care le speram eu și anume să-mi mai estompeze din petele solare. 

Am reușit să termin și crema Anthelios XL SPF 50+ de la LA ROCHE-POSAY, pe care mă tot chinui s-o dau gata de prin vară. Nu mi-a plăcut în mod special și n-o s-o cumpăr din nou. Încă nu am găsit acea cremă cu factor de protecție 50 care să mă mulțumească pe deplin.
Paula's Choice/La Roche-Posay

La gunoi vor ajunge și două balsamuri de buze: NIVEA Lip Butter Vanilla&Macadamia și THE BODY SHOP Lip Butter. Nu am reușit să termin niciunul dintre ele. Dacă cel de la Nivea nu mi-a plăcut absolut deloc, pentru că-mi usca și mai rău buzele, cel de la TBS s-a întârit după câteva luni și nu am mai putut să-l folosesc. Nu voi cumpăra din nou niciunul dintre ele. 

Am reușit să termin și o cremă de ochi de la BIODERMA - Sensibio Eye. A fost bună, dar nu am reușit s-o termin nici pe aceasta. Din păcate, a expirat, așa că a trebuit să scap de ea. Nu cred c-o cumpăr, pentru că am altele care-mi plac mai mult. 
Nivea/The Body Shop/Bioderma

Ca niciodată, în ianuarie am reușit să termin câteva produse de machiaj. Două dintre ele sunt de la MAC și sunt două tușuri de ochi cremă, în două nuanțe diferite: Blacktrack ( negru) și Dark Diversion (prună). Pe primul, îl aveam de o grămaaaadă de timp (cred că vreo 3 ani, cel puțin) și nu s-a uscat absolut deloc, însă Dark Diversion nu m-a ținut decât până pe la jumătatea borcănelului. Am încercat diverse metode de resuscitare, dar nu mi-a ieșit combinația. Din cel negru mai am un borcănaș, care e aproape terminat și ăla.
Un alt tuș care va ajunge la gunoi este de la FARMASI. Nu mi-a plăcut deloc și nu am reușit să-l folosesc decât de vreo câteva ori. Este foarte apos, se aplică greu și se crapă peste zi. 

Am mai terminat un creion de sprâncene de la ESSENCE și rimelul ORIFLAME Wonder Lash Mascara. Au fost ok ambele, dar nu le voi cumpăra din nou. 
machiaje consumate în luna ianuarie

Au trecut doar câteva zile din februarie și eu am reușit deja să consum vreo trei produse. Așa c-o să am ce vă arăta și luna viitoare. Ați încercat vreunul dintre produsele de mai sus?