10 februarie, 2015

O nouă gamă de îngrijire pentru bărbați - VICHY Homme Idealizer

VICHY Homme Idealizer, barbati, ingrijire, cosmetice, crema, barba 
Nu mai devreme de săptămâna trecută, prietenul Cătălin mă întreba ce-i recomand "pentru a hidrata barba și a o face mai frumoasă".
Nu mi s-a mai pus niciodată întrebarea asta și nu am știut ce să răspund la ea. Am întrebat în dreapta și în stânga, dar nu am primit niciun răspuns care să mă mulțumească. 
Astăzi, am aflat cu bucurie că VICHY a lansat o gamă destinată bărbaților - Homme Idealizer. Gama cuprinde două produse: Home Idealizer cremă hidratantă pentru față și barbă 3 zile+ (107 lei) și Homme Idealizer cremă hidratantă pentru după bărbierit (107 lei). 
VICHY Homme Idealizer, barbati, ingrijire, cosmetice, crema, barba
Beneficiile cremei hidratante pentru bărbierit frecvent: 

- hidratează intens
- reduce semnele de oboseală
- reduce semnele de îmbătrânire
- calmează iritațiile
- facilitează următorul bărbierit
Homme Idealizer cremă hidratantă pentru după bărbierit, VICHY Homme Idealizer, barbati, ingrijire, cosmetice, crema, barba
Beneficiile cremei hidratante barbă 3 zile+: 

- hidratează intens
- reduce semnele de oboseală
- reduce semnele de îmbătrânire
- disciplinează barba
- previne descuamarea zonei bărbii
Home Idealizer cremă hidratantă pentru față și barbă 3 zile+, VICHY Homme Idealizer, barbati, ingrijire, cosmetice, crema, barba
Cu sau fără barbă, indiferent de stilul adoptat, bărbații au acum o gamă dedicată de la Vichy, care poate fi un cadou perfect de Ziua Îndrăgostiților.