09 februarie, 2015

Oja săptămânii - RIMMEL Too Cool To Tango

RIMMEL Too Cool To Tango, oja, manichiura, pedichiura, cosmetice 
Nu știu voi, dar eu abia aștept să vină primăvara!
Am început deja să-mi pun la punct garderoba si să bag prin cutii ușor-ușor hainele de iarnă. M-a surprins mai mult decât neplăcut c-a nins sâmbătă, dar zice Busu că treaba e bună și că se încălzește de săptămâna asta. 
Și ca să invoc primăvara să vină cât mai repede, am scos la purtare o ojă pe care-am cumpărat-o prin noiembrie, special pentru acest moment: Too Cool To Tango de la RIMMEL, din gama 60 Seconds. 
RIMMEL Too Cool To Tango, oja, manichiura, pedichiura, cosmetice

În trecut, am avut câteva experiențe neplăcute cu ojele Rimmel, mai ales cu cele deschise la culoare care se aplică neuniform. Too Cool For Tango m-a surprins însă plăcut și, deși primul strat nu a fost de ajuns, după al doilea mi-a plăcut rezultatul. 
RIMMEL Too Cool To Tango, oja, manichiura, pedichiura, cosmetice
 RIMMEL Too Cool To Tango, oja, manichiura, pedichiura, cosmetice
 RIMMEL Too Cool To Tango, oja, manichiura, pedichiura, cosmetice
Acum sunt pregătită pentru primăvară! Voi sunteți? :D