13 ianuarie, 2015

Spray pentru volum de la VO5

Spray pentru volum de la VO5 
Astăzi vreau să vă povesc despre un spray pentru volum care efectiv m-a spart la nară. Ca să fiu elegantă ahaha.
Încă din start, vreau să vă spun că îmi pare rău pentru doamnele care nu sunt din București și nu au acces la acest produs. Dar, dacă vi se arată vreodată în cale, nu ezitați și puneți mâna pe el! 
În luna decembrie, am profitat de vacanță și-am dat o fugă la magazinul Hello Free Z One Discount, de unde mi-am cumpărat câteva nimicuri. Printre ele, și două produse ce promit că oferă volum părului. Dacă unul dintre ele nu e cine știe ce, celălalt e de vis! Mă refer la Dry Backcomb Spray de la VO5, care a fost doar 6,99 lei. Acum că-i cunosc puterile, aș fi dispusă să dau mult mai mult pe el!
VO5 Dry Backcomb Spray - spray pentru volum
De când l-am cumpărat, l-am folosit aproape zilnic! Eu am o formă mai ciudată a craniului, e teșit la spate. Așa că încerc pe cât posibil să maschez acest defect. Nu prea mi-a ieșit până acum, decât dacă-mi tapam părul. Lucru care știm prea bine că nu e tocmai recomandat, mai ales la un fir subțire al părului, așa cum îl am eu. 
Sprayul pentru volum de la VO5 se folosește pe părul uscat. Textura este ceva între un fixativ și-un șampon uscat. Trebuie agitat bine înainte de folosire, că dacă nu, lasă urme albe. Oricum nu la fel de grave ca un șampon uscat normal. 
Când l-am folosit prima dată, mi s-a părut ireal! Neavând niciun fel de așteptări, am aplicat muuuult prea mult. Aveam un păr de parcă-mi explodase țeasta. Așa că următoarele dăți, am fost ceva mai atentă. De Revelion, am avut un păr de milioane! N-am avut niciun stres toată noaptea că-mi stă părul aiurea și nici nu am simțit nevoia să trec mâna prin el la fiecare două secunde și să-l umflu. Era îndeajuns de umflat, drăguțul de el. 
De când îl folosesc, nu am mai simțit nevoia să aplic și șampon uscat. Iar eu eram dependentă de șampoanele uscate. Este îndeajuns acesta. Și nici nu simt că-mi încarcă părul la fel de mult ca un șampon uscat. Evident că-l încarcă puțin, dar nimic care să mă deranjeze și care să mă facă să-mi simt părul greoi.
Ca să n-o mai lungesc, dacă vă doriți volum la păr, trebuie să încercați acest produs! Când m-oi mai duce pe la Hello Free Z One Discount, cred c-o să-mi cumpăr o sacoșă! Sper doar să nu am vreo surpriză și să nu-l mai găsesc, pentru că viața mea va fi mult mai tristă...