12 ianuarie, 2015

Oja săptămânii

L'OREAL Doutzen's Red 
Una dintre cele mai folosite oje din ultima perioadă este Doutzen's Red de la L'OREAL.
Probabil că vă aduceți aminte că, anul trecut, cei de la L'Oreal au lansat o colecție de oje și rujuri roșii, ce poartă semnăturile a șapte dintre ambasadoarele brandului - Collection Exclusive Pure Reds, despre care am scris aici. Eu am primit-o pe cea a actriței Blake Lively, dar îmi place toată colecția, așa că mi-am mai cumpărat o ojă - pe cea care poartă semnătura lui Doutzen Kroes. 
L'Oreal Doutzen's Red
De pe la sfârșitul lui septembrie, de când am oja, am folosit-o de vreo trei-patru ori, lucru care la mine nu prea se întâmplă. Am purtat-o inclusiv în noaptea de Revelion și acum o am din nou pe unghii. Este oja roșie care-mi place cel mai mult în acest moment și deja am consumat jumătate din sticluță. Este un roșu cald, care cred că se potrivește oricărei nuanțe de piele. De asemenea, se aplică ușor, fiind foarte subțire. 
L'Oreal Doutzen's Red
 L'Oreal Doutzen's Red
Dacă vreți să vă reamintiți cum arată roșul lui Blake Lively, o puteți face aici. Voi ce ojă purtați pe unghii acum?