11 ianuarie, 2015

Opt rujuri nude

rujuri nude 
La sfârșitul anului trecut, v-am arătat cinci rujuri roșii pentru momentele când vă simțiți curajoase și vreți să experimentați la acest capitol.
Pentru doamnele care nu sunt foarte curajoase, precum și pentru cele care sunt în căutarea unor rujuri în nuanțe neutre, astăzi o să vă arăt câteva astfel de rujuri. Am ales mai multe nuanțe, cu diverse tonuri, tocmai pentru a avea de unde alege. Tonuri roz, mov, maro...sunt convinsă că veți găsi ceva pe gustul vostru printre rujurile de mai jos. 

BOURJOIS Rouge Edition - Pretty in Nude
BOURJOIS Rouge Edition Pretty in Nude
 BOURJOIS Rouge Edition Pretty in Nude
RIMMEL Moisture Renew - Notting Hill
RIMMEL Moisture Renew -Notting Hill
 RIMMEL Moisture Renew -Notting Hill
L'OREAL Color Riche Collection Privee - Julianne's Nude
L'OREAL Color Riche Collection Privee - Julianne's Nude
L'OREAL Color Riche Collection Privee - Julianne's Nude
MAC - Creme Cup
MAC - Creme Cup
 MAC - Creme Cup
MAYBELLINE Color Sensational - Coffee Craze
MAYBELLINE Color Sensational - Coffee Craze
 MAYBELLINE Color Sensational - Coffee Craze
L'OREAL Caresse - Nude Ingenue
L'OREAL Caresse - Nude Ingenue
L'OREAL Caresse - Nude Ingenue
E.L.F. - Natural Nymph
E.L.F. - Natural Nymph
 E.L.F. - Natural Nymph
E.L.F. Matte Lip Color - Tea Rose
E.L.F. Matte Lip Color - Tea Rose
 E.L.F. Matte Lip Color - Tea Rose
Aproape de fiecare dată când folosesc un ruj nude, folosesc și un creion pentru contur. Asta dacă nu mi-e extraordinar de lene. Încerc să fac acest pas cât mai des, pentru că este acel pas care face diferența. Am patru creioane de buze pe care le folosesc cel mai des, în funcție de culoarea pe care urmează să o aplic pe buze. 
creioane pentru buze
 creioane pentru buze
 creioane pentru buze
Nu am investit niciodată sume mari de bani în creioane de buze și nici nu cred c-o voi face. La acest capitol, consider că și cele mai ieftine fac o treabă excelentă.
Dintre toate rujurile pe care vi le-am arătat, preferatele mele sunt cel de la Rimmel și cel de la MAC. Îmi aduc aminte că atunci când am folosit Creme Cup primele dăți, nu mi-a plăcut absolut deloc și regretam că l-am cumpărat. Dar cu timpul, am învățat cum să-l aplic și acum se numără printre rujurile mele preferate. 
Sper că v-a plăcut această postare și v-am dat noi idei de rujuri pe care să le treceți pe lista de dorințe :)