08 decembrie, 2014

Patru farduri de obraz MAC

FARDURI DE OBRAZ MAC 
Am văzut că v-au plăcut postările în care v-am arătat fardurile de pleoape și rujurile mele de la MAC, așa că astăzi o să vă arăt și fardurile de obraz.
De altfel, primul produs MAC pe care l-am cumpărat în viața mea a fost fix un fard de obraz, cumpărat din Viena acum vreo 7 ani. Nu am decât patru farduri, dar pe două dintre ele le folosesc non-stop. Celelalte două sunt mai puțin iubite și consider că nu mi se potrivesc la fel de bine.
La fel ca și în cazul fardurilor de ploape și rujurilor, și fardurile de obraz sunt disponibile în mai multe texturi: frost, matte, satin, sheertone și sheertone shimmer. Asta dacă ne referim la fardurile pudră clasice, întrucât mai sunt disponibile și cele Pro Longwear, Heirloom Mix Mineralize, Mineralize, Casual, Cream Colour Base și Cremeblend. Eu nu am decât cele din gama clasică, Powder Blush. Mai jos o să vi le arăt pe fiecare.
PEACHYKEEN (sheertone shimmer)
MAC PEACHYKEEN
 MAC PEACHYKEEN
 SPRINGSHEEN (sheertone shimmer)
MAC SPRINGSHEEN
 MAC SPRINGSHEEN
 FLEUR POWER (satin)
MAC FLEUR POWER
 MAC FLEUR POWER
 PLUM FOOLERY (sheertone shimmer)
MAC PLUM FOOLERY
MAC PLUM FOOLERY
După cum puteți observa, textura Sheertone Shimmer este preferata mea. Dintre cele patru farduri, Springsheen îmi place cel mai mult, iar Fleur Power cel mai puțin. Culmea este că nu-mi mai doresc altele, ci sunt mulțumită cu cele pe care le am. După unicul fard de obraz pe care-l am de la Nars, cele de la MAC sunt preferatele mele, atât ca și culori, cât ca și calitate. Sunt foarte rezistente, îndeajuns de pigmentate și ușor de aplicat. 
Vouă care vă place cel mai mult?
Aici puteți vedea colecția de farduri de pleoape și aici cea de rujuri.