07 decembrie, 2014

December Beauty Bloggers Meeting #3

December Beauty Bloggers Meeting 
După cum poate știți deja, ieri am participat la a treia ediție a December Beauty Bloggers Meeting.
A fost un eveniment foarte reușit, unde am avut ocazia să mă revăd cu fetele mele, pe care nu le mai văzuserăm de tare mult timp. De asemenea, am cunoscut și câteva fete noi și am aflat de bloguri de care nu știam până acum, ceea ce m-a bucurat. Organizarea evenimentului a fost excepțională! Bravo, Rozi, Cristina și Larisa
Ca de fiecare dată, au fost și câțiva invitați, dar ceea ce mi-a plăcut cel mai mult este că, pentru prima oară, ne-au fost prezentate două produse care încă nu au apărut pe piața din România, urmând să fie disponibile începând cu sfârșitul lunii ianuarie. Pentru mine personal, mereu a fost frustrant să văd aprecierea de care se bucură bloggerițele din alte țări din partea companiilor cosmetice și cum au ocazia să afle și să testeze multe produse care încă nu au apărut pe piață. Dar, sper eu, cu asta s-a spart gheața. 
M-am gândit mult - cam toată noaptea haha - dacă să vă arăt toate produsele pe care le-am primit ieri, pentru că întotdeauna mi s-au părut puțin deplasate genul ăsta de postări. Dar, după ce m-am sfătuit și cu fetele, am luat decizia ca de data asta s-o fac și eu, chiar și cu riscul de-a părea de prost gust. Mai ales că multe dintre produsele pe care vi le voi arăta vor ajunge la voi.
GLISS
Oili Nutritive Conditioner/Oil Nutritive Anti Split-Ends Treatment/Oil Nutritive Shampoo
GLISS  Oili Nutritive Conditioner/Oil Nutritive Anti Split-Ends Treatment/Oil Nutritive Shampoo
 ELMIPLANT
Loțiune de corp revigorantă/Seametry Cremă antirid restructurantă de noapte
ELMIPLANT  Loțiune de corp revigorantă/Seametry Cremă antirid restructurantă de noapte
 B.U. 
Trendy Deodorant Body Spray/Trendy Parfum Deodorant Natural Spray
B.U.   Trendy Deodorant Body Spray/Trendy Parfum Deodorant Natural Spray
 GARNIER
Olia Treatment Hair Colour/Cremă de zi Essentials
GARNIER  Olia Treatment Hair Colour/Cremă de zi Essentials
 STR8
Body Fresh Rebel 24 Fragrance/Body Fresh Rebel Hydrating Shower Gel
STR8  Body Fresh Rebel 24 Fragrance/Body Fresh Rebel Hydrating Shower Gel
 NIVEA
Q10 Eye Care/Q10 Moisturizer Day SPF 15
NIVEA  Q10 Eye Care/Q10 Moisturizer Day SPF 15
 BOURJOIS
Rouge Edition Pretty in Nude/Silk Edition Compact Powder
BOURJOIS  Rouge Edition Pretty in Nude/Silk Edition Compact Powder
 BENEFIT
Hello Flawless Oxygen Wow Foundation/The PoreFessional (mostre)
BENEFIT  Hello Flawless Oxygen Wow Foundation/The PoreFessional
 L'OREAL
Cremă de ochi Revitalift Laser X3
L'OREAL  Cremă de ochi Revitalift Laser X3
 LA ROCHE-POSAY
Cremă de mâini Cicaplast (disponibilă pe piață din luna ianuarie)
LA ROCHE-POSAY  Cremă de mâini Cicaplast
RIMMEL
Scandaleyes Xtreme (disponibil pe piață din ianuarie)
RIMMEL Scandaleyes Xtreme
 MELKIOR
Ruj Le Rouge 12204/oglindă de poșetă/More Volume Mascara/creion dermatograf negru
MELKIOR  Ruj Le Rouge 12204/oglindă de poșetă/More Volume Mascara/creion dermatograf negru
 YVES ROCHER
Blackberries Hand Cream/Loțiune de corp Organic Oats/Gel de duș Fresh Rose
YVES ROCHER  Blackberries Hand Cream/Loțiune de corp Organic Oats/Gel de duș Fresh Rose
 BIODERMA
Loțiune micelară Sensibio H2O
BIODERMA  Loțiune micelară Sensibio H2O
 JOICO
K-Pak Intense Hudrator/K-Pak Intense Shampoo
JOICO  K-Pak Intense Hudrator/K-Pak Intense Shampoo
 VICHY
Idealia Smoothing and Illuminating Cream
VICHY  Idealia Smoothing and Illuminating Cream
 SALLY HANSEN
Complete Care Extra Moisturizing Nail Treatment
SALLY HANSEN  Complete Care Extra Moisturizing Nail Treatment
 ALESSANDRO
Hands!Up Hand Lotion
ALESSANDRO  Hands!Up Hand Lotion
 COLLISTAR
Intense Firming Cream/Loțiune Micelară/Talasso-Scrub/Crio-Gel Anticelulite/Capsule Anticelulite
COLLISTAR  Intense Firming Cream/Loțiune Micelară/Talasso-Scrub/Crio-Gel Anticelulite/Capsule Anticelulite

ACADEMIE
Lapte demachian/Loțiune tonică 
ACADEMIE  Lapte demachian/Loțiune tonică
 GUINOT
Creme Nutrition Confort/Velvet Skin Body Lotion/Anti-Wrinkle Reach Cream
GUINOT  Creme Nutrition Confort/Velvet Skin Body Lotion/Anti-Wrinkle Reach Cream
 SEPHORA
Super Supreme Body Butter/Vita Liberata Luxury Tan/ochelari de soare
SEPHORA  Super Supreme Body Butter/Vita Liberata Luxury Tan/ochelari de soare
 MOROCCANOIL
Moroccanoil Treatment Light
MOROCCANOIL  Moroccanoil Treatment Light
 SOLARIS
Omega Forte/Ulei de Argan/Covrigei sărați/Ulei de migdale dulci/Ceai ierburi sănătoase/Ulei esențial scorțișoară
SOLARIS  Omega Forte/Ulei de Argan/Covrigei sărați/Ulei de migdale dulci/Ceai ierburi sănătoase/Ulei esențial scorțișoară
 WJCON
Gift Card 100 de lei
WJCON
Sunt convinsă că am uitat să fac poze la câteva mostre, dar asta e. Culmea dintre toate produsele primite, cea mai încântată sunt de ochelarii de soare de la Sephora (nici nu știam că au și așa ceva). De asemenea, săptămâna viitoare o să merg la magazinul Wjcon din Centrul Vechi și-o să folosesc voucher-ul, iar apoi vă voi arăta ce mi-am cumpărat. Abia aștept să mă duc pentru că am văzut că magazinul arată foarte bine și cică și produsele ar fi foarte bune.
Așa cum am spus la început, o parte dintre aceste produse vor ajunge la voi. Plus că mai am câteva produse primite cu alte ocazii pe care le-am pus deoparte pentru voi. În perioada următoare, după ce mă decid cum le împart, voi organiza câteva concursuri atât aici pe blog, cât și pe pagina de Facebook și Instagram. Așa că urmăriți-mă în continuare :D