05 decembrie, 2014

Comandă iherb #22

IHERB.COM 
Cred că asta e ultima comandă iherb pe anul ăsta.
Se apropie sărbătorile și probabil că vor ajunge din ce în ce mai greu. Și aceasta a ajuns mai greu decât de obicei, din cauză că am făcut-o atunci când a fost reducerea de 20% la toate produsele de make-up. Pe 15 noiembrie am făcut comanda și astăzi mi-a ajuns.
În altă ordine de idei, azi am fost liberă și m-am urnit din pat destul de târziu, pe la 2. Am dat fuga la bancă să-mi plătesc rata la casă și apoi la poștă, unde erau adunate toate babele din București. Pentru că voiam neapărat să vă arăt azi ce mi-am cumpărat, mi-am rupt gâtul până acasă ca să mai prind ceva lumină să fac poze. Așa că iată ce mi-am cumpărat!
Luminous Eye Serum de la ANDALOU NATURALS - am cam rămas fără creme de ochi și-am zis să încerc ceva nou. Am găsit acest serum pe beautypedia, unde este cotat best datorită ingredientelor. Sper să-și facă treaba, mai ales că nu a fost deloc scump. Îl puteți găsi aici, la prețul de 16 dolari. Aici puteți citi review-ul de pe beautypedia.
Luminous Eye Serum de la ANDALOU NATURALS
Flawless Finish Foundation de la E.L.F. - nu e ca și cum nu aș avea un sertar plin ochi cu fonduri de ten, dar am vrut să profit de reducerea de 20% și să-l încerc și pe acesta, mai ales c-am citit mult review-uri pozitive la el. Nuanța pe care am ales-o este Porcelain, care cred că e cea mai deschisă. M-am și dat cu el pe față să văd cum se comportă și culoarea mi se potrivește perfect. Îl puteți găsi aici, la prețul de 3 dolari.
Flawless Finish Foundation de la E.L.F.
Liquid Eyeliner de la E.L.F. - mi-am ales trei nuanțe: midnight (aici), plum (aici) și black (aici). Le-am cumpărat din pură curiozitate, dar după cum arată pensula, nu cred că se vor număra printre preferatele mele. Prețul unuia este de 1,99 dolari.
Liquid Eyeliner de la E.L.F.
Pure Complexion Facial Sponge de la ECO TOOLS - este a treia oară când cumpăr acest burețel. Am mai avut varianta albă și pe acesta. Cel din urmă îmi place cel mai mult și de aceea m-am și hotărât să-l cumpăr din nou. Nu mai concep să mă spăl pe față fără să folosesc un astfel de burețel: îl umezesc, torn gel de curățare pe el și masez ușor tenul. Îl puteți găsi aici, la prețul de 5,99 dolari.
Pure Complexion Facial Sponge de la ECO TOOLS
Organic Maca Powder de la NAVITAS NATURAL - aceasta mi-a ajuns spartă într-un colț și toate produsele din cutie erau pline de pudră. Nu s-a pierdut mult produs, dar îndeajuns încât să-mi dea ceva de treabă. Dacă vreți să citiți care sunt o parte dintre beneficiile acestui supliment, puteți citi aici. Produsul îl puteți găsi aici. Nu știu de ce acum apare prețul de 49,16 dolari, pentru că eu am dat pe el 19,98 și nu am avut nicio reducere...Probabil că e ceva greșit. 
Organic Maca Powder de la NAVITAS NATURAL
Baked Blush Peachy Cheeky de la E.L.F. - îmi place foarte mult nuanța, dar, la o primă vedere, nu pare foarte pigmentat. Vă țin la curent. Prețul este de 3 dolari și îl găsiți aici.
Baked Blush Peachy Cheeky de la E.L.F.
32 Piece Eyeshadow Palette Natural de la E.L.F. - are nuanțe neutre și am încercat câteva dintre ele să văd cât sunt de pigmentate. Majoritatea stau foarte bine la capitolul ăsta, în special cele mai deschise culmea. O puteți găsi aici, la prețul de 6 dolari.
32 Piece Eyeshadow Palette Natural de la E.L.F.
Pachet cu 32 bureței pentru machiaj de la STUDIO BASICS - i-am cumpărat pentru că nu strică niciodată să am în casă niște bureței. Nu se știe cum am nevoie de ei. M-am gândit c-ar fi buni pentru aplicarea anticearcănului, pentru că au formă de triunghi și pot ajunge ușor în colțurile ochilor. Îi puteți găsi aici, la prețul de 2,99 dolari.
Pachet cu 32 bureței pentru machiaj de la STUDIO BASICS
Happy Booster Blush de la PHISICIAN'S FORMULA - îmi doream de foarte mult timp să încerc un blush din această gamă, mai ales după zecile de review-uri pozitive de pe YouTube. Eu am ales nuanța Natural. M-am și dat cu el și îmi place culoarea la nebunie! Mă așteptam să fie mult mai mare decât este...Îl puteți găsi aici, la prețul de 11,47 dolari.
Happy Booster Blush de la PHISICIAN'S FORMULA
Long-Lasting Lustrous Eyeshadow de la E.L.F. - am citit despre aceste farduri la Jully pe blog și mi-am ales și eu trei nuanțe: Gala (aici), Soiree (aici) și Festivity (aici). Au o consistență foarte ciudată, de gel-spumă și sunt foarte pigmentate. Prețul unuia este de 3 dolari.
Long-Lasting Lustrous Eyeshadow de la E.L.F.
Miracle Complexion Sponge de la REAL TECHNIQUES (burețel pentru aplicarea fondului de ten) - mai am unul, dar dă semne de deces, așa că mi-am mai cumpărat unul. Așa cum am mai spus de câteva ori, nu este la fel de bun ca Beauty Blender-ul, dar e ok. Sunt curioasă cum este acesta, pentru că văd că are altă consistență decât primul pe care l-am cumpărat. Îl puteți găsi aici, la prețul de 6 dolari.
Miracle Complexion Sponge de la REAL TECHNIQUES
Studio Matte Lip Color de la E.L.F. - în ultimul timp, am o obsesie pentru rujurile mate și, pentru că nu am niciunul într-o nuanța neutră, l-am ales pe acesta. Culoarea este frumoasă - Tea Rose - și sper doar să nu-mi usuce buzele foarte rău. Îl puteți găsi aici, la prețul de 3 dolari.
Studio Matte Lip Color de la E.L.F.
Abia aștept să le folosesc pe toate, dar în special de crema de ochi sunt cea mai curioasă. Mâine merg la întâlnirea anuală a bloggerițelor de beauty și cred că voi folosi o parte dintre aceste produse cu această ocazie.