09 decembrie, 2014

Creioane de ochi GlideLiner Ready-to-Wear Jo Mouselli

Creioane de ochi GlideLiner Ready-to-Wear Jo Mouselli 
V-am arătat în postarea cu preferatele lui noiembrie creionul de ochi pe care l-am folosit toată luna.
Niciodată nu am fost fană a aplicării unui creion deschis la culoare pe linia interioară de jos a ochiului (care cred că se cheamă conjunctivă), pentru că mi s-a părut mereu că nu mă avantajează. O metodă recunoscută că ar face ochii să pară mai mari și mai luminoși, care pentru mine niciodată nu a funcționat. Când am primit setul de creioane de la Xtreme Lashes, m-am tot întrebat ce să fac cu Rose Gold și așa mi-a venit ideea să-l încerc pe conjunctivă. Rezultatul a fost în sfârșit pe placul meu! Așa că dacă tot am primit acest set de creioane, o să vi le arăt și vouă pe toate, mai ales că pot fi un cadou de Crăciun foarte potrivit pentru o persoană ce iubește produsele de machiaj. 
Setul GlideLiner Ready-to-Wear, care este ediție limitată, conține două creioane care au fiecare câte două capete, în nuanțe diferite. De asemenea, mai are și o ascuțitoare și o gentuță, pe care eu o folosesc pe post de portofel. Primul creion este în nuanțele Rose Gold și Truffle, iar al doilea Cognac și Saphire. 
Creioane de ochi GlideLiner Ready-to-Wear Jo Mouselli
Consistența creioanelor este de gel și se aplică foarte ușor. Dacă vă place să întindeți creionul cu o pensulă, pentru un aspect mai delicat, trebuie să faceți asta repede că odată ce s-a fixat, nu se mai mișcă din loc pentru tot restul zilei. Nu se întinde și nu își pierde din intensitate. Este destul de greu de demachiat doar cu o loțiune micelară, așa cum am observat că sunt toate creioanele de tip gel. Dar cu ajutorul unui ulei, se șterge imediat. Așa cum veți observa din pozele de mai jos, toate creioanele, cu excepția lui Truffle, au în ele mici particule de sclipici.
rose gold
 truffle
 Creioane de ochi GlideLiner Ready-to-Wear Jo Mouselli

cognac
 saphire
 Creioane de ochi GlideLiner Ready-to-Wear Jo Mouselli
Așa cum spuneam și la început, preferatul meu este Rose Gold, urmat îndeaproape de Cognac. Acesta din urmă mi se pare că seamănă foarte bine cu Teddy de la MAC, care este creionul meu preferat din toate timpurile. De asemenea, și portofelul îmi place și multe persoane m-au întrebat de unde îl am.
Prețul setului este 200 de lei și îl puteți găsi aici.