15 decembrie, 2014

Oja săptămânii

Wjcon Sugar Effect N.820 
După ce săptămâna trecută am fost la magazinul Wjcon și mi-am luat două oje, m-am decis să și folosesc una dintre ele.
Mai ales că cele două nuanțe și texturi alese de mine sunt potrivite acestei perioade ale anului și nu prea le-aș folosi cu alte ocazii. Așadar oja săptămânii este Sugar Effect N.820 de la Wjcon. 
Prima dată am aplicat-o în două straturi, dar pentru că nu am fost atentă mi-am stricat câteva unghii, așa c-am luat-o de la început. Nu am mai avut răbdare să aplic oja de două ori, așa că m-am oprit la un singur strat, ceea ce mi s-a părut suficient. Ceea ce mi-a plăcut a fost că s-a uscat în mai puțin de 5 minute. Cu toate acestea, cred că n-a fost o decizie prea înțeleaptă, întrucât după doar două zile de la aplicare, a început deja să mi se tocească la vârfuri. Așa că data viitoare n-o să mai fac aceeași greșeală și-o voi aplica de două ori. 
Wjcon Sugar Effect N.820
 Wjcon Sugar Effect N.820
 Wjcon Sugar Effect N.820
 Wjcon Sugar Effect N.820
 Wjcon Sugar Effect N.820
Data viitoare, vă voi arăta cealaltă ojă pe care-am luat-o de la Wjcon, pe care am de gând s-o port de Crăciun.