16 decembrie, 2014

5 produse esențiale pentru iarnă

5 produse esențiale pentru iarnă 
Odată cu venirea iernii, așa cum înlocuiesc obiectele de îmbrăcăminte, înlocuiesc și o parte dintre produsele pe care le folosesc în mod curent.
Pielea devine mai deshidratată, părul mai uscat, așa că-mi scot la înaintare artileria grea. Deși sunt multe produsele pe care le folosesc cu precădere iarna, iată care sunt cele esențiale.
1. Cremă de mâini 
Folosesc și în restul anului cremă de mâini, dar în niciun caz zilnic, ci când îmi amintesc. Iarna, acest pas devine esențial, pentru că mi se usucă mâinile groaznic și, dacă nu am grijă de ele, ajung până la stadiul în care fac răni deschise. Așa că în fiecare seară înainte de culcare, îmi hidratez mâinile, iar în timpul zilei, cel puțin o dată. Cremele pe care le folosesc în prezent și le alternez în funcție de toane sunt Nourishing Hand Cream de la SEPHORA, Blackberries Hand Cream de la YVES ROCHER și Incredible Hand Cream de la ORIFLAME. 
crema de maini sephora oriflame yves rocher
2. Ulei/serum pentru păr
Dacă vara părul meu se comportă bine de cele mai multe ori, iarna o ia pur și simplu razna. Având firul foarte subțire, în contact cu orice e din lână, se electrizează de parcă aș fi băgat mâinile în priză. Multe ierni la rând această problemă mi-a dat mari bătăi de cap, mai ales că nu ies din casă sub nicio formă fără căciulă. Pe părul ud, imediat după ce l-am spălat, folosesc trei pompițe de ulei tratament MOROCCANOIL, iar pe părul uscat, folosesc aproape zilnic două pompițe din serumul Frizz be gone de la GIOVANNI. Acesta din urmă este singurul produs care-mi ține părul sub control, fără să-l îngrașe. 
ulei de par serum de par moroccanoil giovanni
3. Ulei pentru ten
Anul trecut cred c-a fost prima dată când nu mi s-a uscat tenul atât de grav, încât să mi se exfolieze pielea ca la șarpe, așa cum pățeam în fiecare iarnă. Produsul meu esențial pentru vreme rece este Rosehip BioRegenerate Oil de la PAI, pe care l-am descoperit iarna trecută și care mi-a salvat tenul. Îl folosesc aproape în fiecare seară și lasă tenul suplu și hidratat. 
ulei de macese Pai
4. Cremă de corp
Deși nu pot spune că pielea corpului devine extrem de uscată iarna, simt că unele porțiuni au nevoie de o îngrijire suplimentară (coate, genunchi, picioare). Și pentru că am și psoriazis și iarna tinde s-o ia razna, am nevoie de o cremă de corp foarte nutritivă. În prezent, folosesc untul de corp Wild Argan Oil de la THE BODY SHOP, alternat cu emulsia PSORILYS. Cea din urmă conține 10% uree, ingredient recunoscut pentru proprietățile lui hidratante și hrănitoare. 
crema de corp the body shop psorilys
5. Balsam de buze
Cele care au cel mai mult de suferit pe timp de iarnă în cazul meu sunt buzele. Cum dă un pic frigul, mi se usucă și exfoliază până la sânge. Din acest motiv, este foarte important pentru mine să folosesc un balsam de buze care să-și facă foarte bine treaba și să prevină sau să trateze buzele crăpate. Momentan folosesc în paralel trei produse: REXALINE Hydra-LipCare, THE BODY SHOP Lip Balm și MAYBELLINE Baby Lips. Pe primul dintre ele, care mi se pare și cel mai eficient dintre toate, îl folosesc în fiecare seară înainte de culcare. Pe cel de la TBS, îl folosesc dimineața, în timp ce-mi fac machiajul, ca un pas pregătitor pentru rujul pe care urmează să-l aplic. Pe cel din urmă, îl port în geantă și-l folosesc pe parcursul zilei, datorită faptului că este colorat și se vede foarte frumos aplicat peste ruj/resturile de ruj. 
balsam de buze Rexaline/The Body Shop/Maybelline

Pentru voi ce produse sunt esențiale pe parcursul iernii?