14 decembrie, 2014

Săptămâna în imagini #10

saptamana in imagini 
Am avut din nou o săptămână foarte aglomerată și sunt maxim de stresată de cea care urmează să înceapă peste câteva ore.
Dar, deși a fost aglomerată, a fost și frumoasă. 
pentru că vineri când s-a făcut pomul am lipsit, luni când am ajuns la birou, am găsit minunăția
pom de craciun
 de la L'Oreal am primit frumusețea asta de coroniță 
coronita de craciun
 de la Centrofarm am primit gama Vinexpert Resveratrol de la Caudalie
centrofarm caudalie vinexpert resveratrol
 mi-a sosit și ultima comandă de la Paulas Choice
paulas choice
 colegul meu Dorian are cel mai tare pulover ever! e de la Pull&Bear
pulover pull&bear
am primit un cadou și de la Eucerin
eucerin
 miercuri, restaurantul LoVegan a aniversat un an și am fost răsfățați cu o grămadă de bunătăți
LoVegan
 LoVegan
 LoVegan
 LoVegan

LoVegan

LoVegan
 așa am ajuns vineri seara acasă, după o vizită la magazinul Wjcon din Centrul Vechi
 sâmbătă seara am fost în Control, unde l-am sărbătorit pe Dorian; la 3 dimineața, înfrigurați și înfometați, în drum spre shaworma
 și iată ce anunț interesant, găsit pe fascinantul internet, într-un vlog de pe YouTube
vlog
Tare greu m-am urnit să fac postarea asta...Acum o să mă arunc în pat la un film, sub plăpumioară și cu o cană de ceai cald. Cred că plapuma mea este obiectul de care sunt cea mai atașată și nu glumesc! O am de când mă știu. Vouă vă doresc o săptămână liniștită!