26 noiembrie, 2014

Oja săptămânii

OJA SAPTAMANII 
Am această ojă de mai bine de un an, de când a fost lansarea mall-ului Promenada.
Vă spun sincer că nici nu am auzit de brandul Anny, până când nu am primit-o. 
Ojele Anny se găsesc în magazinele Douglas, la prețul de aproximativ 45 de lei. Neștiind care-i treaba cu acest brand, nici nu am fost înnebunită să folosesc oja imediat, chiar dacă îmi plăcea culoarea. Acum, că în sfârșit m-am dat cu ea pe unghii, vă pot spune că sunt maxim de încântată de ea. Se aplică uniform și este foarte rezistentă. O am pe unghii de vineri și azi este aproape intactă; s-a tocit foarte puțin la vârfuri. Culoarea, de asemenea, îmi place mult. Singurul lucru de care nu sunt foarte încântată este pensula. Aș fi preferat să fie din aceea lată, cum au acum majoritatea ojelor. Nuanța pe care o veți vedea mai jos este 220 Diva. 
ANNY 220 DIVA
 ANNY 220 DIVA
 ANNY 220 DIVA
ANNY 220 DIVA
Voi ați auziți de brandul Anny? Ați folosit vreo ojă această marcă?