27 noiembrie, 2014

Rujurile mele MAC

MACHIAJ MAC

Dacă tot v-am arătat fardurile mele de la MAC, m-am gândit că n-ar strica să vedeți și ce rujuri am de la acest brand.
Nu sunt neapărat cele mai bune rujuri ale mele, dar sunt cele mai iubite. Recunosc, pentru a milioana oară, că am o mare slăbiciune pentru MAC. 
La fel ca și în cazul fardurilor de pleoape, rujurile MAC sunt disponibile în nouă texturi: amplified, amplified creme, cremesheen, frost, glaze, lustre, matte, retro matte și satin. Eu dețin în acest moment șapte rujuri MAC: pe unele le folosesc foarte des, iar pe unele...aproape deloc. Fără doar și poate, Impassioned este rujul meu preferat dintre toate rujurile pe care le am în colecție. Și am multe tare. 
REBEL (satin)
REBEL
 REBEL
 RUSSIAN RED (matte)
RUSSIAN RED
 RUSSIAN RED
 IMPASSIONED (amplified)
IMPASSIONED
 IMPASSIONED
 MORANGE (amplified)
MORANGE
 MORANGE
 EVER HIP (creme sheen - colecția Liberty of London)
EVER HIP
 EVER HIP
 SNOB (satin)
SNOB
 SNOB
 CREME CUP (cremesheen)
CREME CUP
 CREME CUP
Ca și textură, cel mai mult îmi place amplified, iar ca nuanțe, așa cum spuneam și la început cel mai mult îmi place Impassioned, urmată de Russian Red și Rebel. Cel mai puțin iubit ruj MAC este Snob, pe care-l folosesc foarte rar. Evident că am o listă de rujuri pe care mi le doresc cât o zi de post, dar acum sunt în căutarea a două: Brave și Modesty, de care nu reușesc nicicum să dau. Nu le vreau pe ambele, dar măcar unul dintre ele...