02 noiembrie, 2014

Me time (leapșa)

Me time 
Pentru că săptămâna asta nu am făcut prea multe poze, m-am hotărât să fac o leapșă.
Iar la finalul postării, veți vedea și puținele poze pe care-am reușit să le fac. Leapșa am primit-o de la Anca și este despre cum îmi petrec timpul atunci când sunt singură și am nevoie de puțină relaxare.
1. What do you watch or read during me-time?
De cele mai multe ori, mă uit la filmulețe pe YouTube. Urmăresc o groază de canale (puteți vedea aici o parte dintre ele) și mă relaxează teribil să pierd vremea pe YouTube. Și bonus: aflu multe lucruri noi și interesante.
2. What do you wear during me time?
De cum ajung acasă, imediat ce mă demachiez și fac duș, mă îmbrac în hainele de casă. Vara, colanți trei sferturi și tricou și în rest, colanți lungi și un hanorac. Dacă vă vine să credeți, nu am decât o singură pereche de pijamale și pe alea le-am cumpărat când am fost prima dată cu prietenul meu la munte, acum un an. Am rămas traumatizată din copilărie, când cu toate ocaziile (Crăciun, ziua mea. Sf. Andrei etc), primeam câte o pereche de pijamale. Mama avea un fix cu pijamalele și se lăsa cu scandal dacă mă așezam pe lenjerie cu alte haine. Cum am scăpat de-acasă, am renunțat la ele aproape complet. 
3. What are your me-time beauty products?
În primul rând, măștile de față. Iubeeeeeesc măștile de față! Vinerea este seara mea de răsfăț: îmi umplu o cadă cu apă fierbinte, multă spumă și ulei, și zaaaac în ea până mă transform într-o smochină. Îmi fac unghiile în cadă (mai puțin datul cu ojă), îmi pun măști, beau vin, citesc, o ard pe Instagram...
4. Current favourite nail polish
Nu cred că am vreo ojă preferată fix în momentul ăsta. Îmi plac mai multe...
5. What do you eat/drink during me-time?
Când am fost la mare în vară, am descoperit un vin care cred că în curând mă va transforma într-o alcoolică veritabilă. Mă trezesc că poftesc la el chiar și dimineața și-mi vine să trag la măsea înainte de-a pleca la birou. În mod normal, eu sunt o mare băutoare de bere și urăsc vinul. Dar ăsta...mi-a schimbat viața haha! De mâncat, îmi place să sparg semințe. Nu concep să mă uit pe YouTube sau la vreun film ceva și să nu am castronul cu semințe în față. 
6. Current favourite candle?
Nu am nicio lumânare preferată, dar îmi plac foarte mult tartele parfumate de la Yankee Candle. Cum vine frigul, le scot la înaintare. 
7. Do you ever have outdoor me-time?
Mersul la shopping se pune? Mie nu-mi place să merg cu cineva la cumpărături pentru că nu suport să stau după cineva și mă termină psihic ca altcineva să stea după mine. Știind cât de mult urăsc eu să stau după curul cuiva, îmi creează un sentiment de vinovăție extrem când știu că cineva stă după curul meu. Așa că-mi place să fac cumpărături singură. Ba chiar am și fost plecată singură într-o vacanță la Viena. Am stat vreo 4-5 zile și tare bine a mai fost!
8. Would you ever go see a movie alone?
Nu am mai fost de câțiva ani singură la film, dar o făceam destul de des într-un timp. Spre nefericirea mea, niciunuia dintre apropiații mei nu-i plăcea mersul la cinema. Dar acum mi-am găsit o victimă și profit la maxim, pentru că ador să merg la cinema! Acolo parcă toate filmele îmi par că sunt bune.
9. Favourite online shop?
Am mai multe, nu doar unul. Așa c-o să le enumăr pe toate: Iherb, Asos, Topshop și Zara. 
10. Anything else to add? What else do you do during me-time?
Dooooorm! Doamne, cât îmi place să dorm! În timpul săptămânii dorm în jur de șase ore pe noapte, așa că în weekend recuperez cât pot. Știți ce-mi place mie mult, dar mult de tot? Ca iarna, să mă culc pe la un 3-4 după-amiaza și când mă trezesc să fie întuneric afară, gen un 7-8. Adică taman pe dos decât în mod normal. Vai, iubesc senzația aia să mă trezesc să nu știu unde sunt, în ce zi, cât e ceasul, cate ore am dormit...parcă sunt pe altă planetă.  
Prețuiesc la maxim momentele astea de mine cu mine și cred că ele mă fac să rămân întreagă la cap în nebunia asta de viață. Mă bucur mereu cu puterea a o mie de sori de weekend-uri și înnebunesc dacă apare ceva ce mi le disturbă. Simt că parcă-mi ia cineva aerul și-mi induce o stare incredibilă de stres. 

Mai jos vă las câteva poze de săptămâna asta.
mi-am cumpărat o pereche nouă de cizme de la Zara; între timp, le-am returnat și mi-am luat altele, tot de la Zara
Zara
 mi-am ales câteva produse de la Dolce Natura, pe care le-am și folosit vineri seara
Dolce Natura
 am fost la standul Yankee Candle din Obor, de unde mi-am cumpărat câteva tarte parfumate
Yankee Candle
 vineri, a fost la birou ziua crenvurștilor
crenvurști
 am băut pentru prima dată apă de cocos; ciudi!
apă de cocos
Și pe final, vreau să dau mai departe leapșa către fetele mele (Rozi, Jully, Cristina, Antonia), Delia, Camelcutza și Camelia.