03 noiembrie, 2014

Colecția mea de oje - partea a III-a

COLECTIA DE OJE 
Astăzi continui cu postările în care vă arăt ojele pe care la am în colecție.
De data asta, le-am ales pe cele mov și cu variațiuni pe aceeași temă. Una dintre ele cred că trebuia s-o pun la cele roz, dar a fost prea târziu când mi-am dat seama. Și s-o iau de la capăt...și-așa mi-a luat foarte mult timp să fac pozele și să le editez. 
O.P.I. - Vant to Bite my Neck?
O.P.I. - Vant to Bite my Neck?
 O.P.I. - Anti-Bleak
O.P.I. - Anti-Bleak
 YAHOO!
 YAHOO!
 BARRY M - Berry Ice Cream
BARRY M - Berry Ice Cream
 FLORMAR - 415
FLORMAR - 415
 FLORMAR Neon Colors - N009
 FLORMAR Neon Colors - N009
 MAYBELLINE Colorama - 326
MAYBELLINE Colorama - 326
 MAYBELLINE Colorama - 317
MAYBELLINE Colorama - 317
 ZOYA - Yasmeen
ZOYA - Yasmeen
 ESSENCE Colour&Go - Meet Me Now!
 ESSENCE Colour&Go - Meet Me Now!
 ESSENCE Colour&Go - A Lovely Secret
ESSENCE Colour&Go - A Lovely Secret
 ANNY - Diva
ANNY - Diva

COLECTIA DE OJE

Următoarea tură de oje va fi cea cu nuanțe de roz. Am deja pregătite pozele, așa că cel mai probabil le veți vedea cât de curând.