11 noiembrie, 2014

Gătește sănătos. Acasă

SKIN MEDIA

Joia trecută, am fost la un eveniment care mi-a plăcut mult ca și organizare, dar și pentru faptul că mi-a atins o coardă sensibilă: aceea a gătitului sănătos. 
Probabil c-ați mai citit la mine pe blog despre lupta pe care-o duc de mai bine de un an pentru un stil de viață sănătos (mâncare sănătoasă și mult sport). Nu e ușor și adesea o dau în bară, mai ales la capitolul mâncare. 

Evenimentul în cauză a avut ca și temă gătitul sănătos, acasă. SKIN MEDIA, un jucător important pe piața de import și distribuție IT&C (distribuitorul oficial Nikon), s-a parteneriat cu JARDEN CORPORATION, numărul 1 în lume pe piața electrocasnicelor, și au lansat opt branduri de produse destinate unei alimentații sănătoase

Acestea includ game de produse recunoscute la nivel mondial pentru inovația în tehnicile de gătit: storcătoare multifuncționale și prin presare la rece, aparate de gătit electrice slow cooking și în vid, aparate de vidat alimentele, aparate de pregătit paste în casă, blendere și aparate de făcut cafea. Mai jos, puteți vedea o parte dintre acestea.

Breville Blend Active
blender sport
Breville Blend Active
Crock Pot
aparat de gătit electric slow cooker
Crock Pot
FoodSaver
ambalare în vid
FoodSaver
storcător Kuvings
storcător Kuvings
Marcato
mașină de făcut paste
Marcato
Blender Oster
Blender Oster
SousVide
primul cuptor cu apă din lume, ce folosește tehnica de gătire sub vid 
SousVide
Vita Juicer
dispozitiv multifuncțional ce combină 4 funcții: stoarcere, presare, blenduire și Vitatec®
Vita Juicer
Dintre toate produsele de mai sus, cel mai mult mă atrage Crock Pot-ul și Breville Blend Active, pe care mi-l doresc de foarte mult timp, pentru că mi se pare foarte de ușor de folosit. Practic bagi ingredientele pentru smoothie-uri în el, amesteci, iei paharul și-ai ieșit pe ușă. Acum am un blender care, deși funcționează foarte bine, nu este la fel de practic și este și destul de greu de curățat, mai ales atunci când sunt pe fugă. 
În ceea ce privește organizarea evenimentului, gazda serii a fost Adrian Hădean, blogger culinar și unul dintre jurații Master Chef de la ProTV. Toți participanții au fost invitați la un concurs de gătit cu premii: au fost împărțiți în mai multe echipe și au trebuit să gătească paste de la zero. Eu nu m-am înscris, pentru că eram prea ocupată să savurez minunata mâncare gătită cu aparatele de mai sus haha. Acum pe bune, cred c-a fost cel mai delicios eveniment la care am participat. M-am bucurat tare pentru că fetele mele (Cristina, Jules și Isabela) au fost cele care-au fost alese de către Hădean ca și câștigătoare :D 
ADRIAN HADEAN
SKIN MEDIA

SKIN MEDIA

ADRIAN HADEAN

SKIN MEDIA
Și câteva delicatese pregătite cu noile aparate electrocasnice :D 
SKIN MEDIA

SKIN MEDIA

SKIN MEDIA

SKIN MEDIA

SKIN MEDIA

SKIN MEDIA

SKIN MEDIA

SKIN MEDIA
Sper că nu v-am făcut poftă :D