14 octombrie, 2014

Would you rather? - leapșa

 
Am primit această leapșă de la Jully, căreia îi mulțumesc tare mult.
Mi-a plăcut leapşa asta încă de când am văzut-o pe YouTube, așa c-am zis s-o fac degrabă!
1. Ai prefera să-ți pierzi toate rimelurile, tușurile de ochi, gloss-urile de buze și rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
Aș prefera să pierd tot, în afară de rimeluri. Nu aş renunţa niciodată la ele. Deci varianta a doua e cea pe care o aleg. 
2. Ai prefera să-ți tunzi părul foarte scurt sau să nu îl poți tunde din nou niciodată?
Aleg prima variantă. Nu e ca și cum toată copilaria mea n-aș fi fost tunsă băiețește. Aveam așa...un dar de-a lua toți păduchii din lume de peste tot de unde hălăduiam, așa că tunsul scurt scurt era singura opțiune care exista pentru mine. În fiecare an, înainte de începerea școlii, avea tata grijă să-mi facă niște freze foarte șmechere. În timp, după atâta experiență, chiar îi și reușea și nu-mi mai era rușine să ies din casă. Dar să nu-mi mai pot tunde părul niciodată...nu!
3. Ai prefera să porți un blush corai sau un blush roz?
Aș alege prima variantă. Cred că mă prind mai bine blush-urile corai și mai cred că se potrivesc oricărui tip de machiaj. Cu blush-urile roz mi se pare mai dificilă treaba, pentru că, dacă sunt aplicate din belșug sau sunt nuanțe nepotrivite, îți pot da senzația că ești rușinată tot timpul haha sau, mai rău, că arăţi ca un clovn.
4. Dacă ai avea la dispoziție 1.000 de euro, ai prefera să cumperi haine sau produse de makeup?
Oricât de mult mi-ar plăcea să colecționez produse de machiaj, sigur aș alege prima variantă. Cred c-aș rupe Zara și Topshop!
5. Ai prefera să aplici ruj ca și eyeliner sau eyeliner pe post de tuș?
Hum, niciuna?! Dar dacă e musai-musai, cred că aș alege prima variantă. Există rujuri în nuanțe destul de închise și chiar negre, care cred că pot fi adaptate și ca eyeliner. 
6. Ai prefera să cumperi doar produse de la MAC sau doar de la Sephora?
Asta e una grea pentru mine, ținând cont că MAC este brandul meu preferat. Dar îmi plac multe branduri și de la Sephora. Cred c-aș alege totuși prima variantă, pentru că aș găsi la MAC și fond de ten bun, și pudră, și fard de obraz, și fard de ochi, și rujuri faine. La rimeluri stau ei mai prost, dar cred că dacă m-aș chinui, aș găsi și asta. 

7. Ai prefera să folosești doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vieții?
Aleg prima variantă. Oricum am vreo două farduri pe care le folosesc în disperare, dar cu rujurile e altă poveste. Aproape în fiecare zi folosesc altul. Mă mir tare, mai ales că până acum vreo doi-trei ani, nici nu mă dădeam cu ruj, decât foarte rar.
8. Ai prefera să porți haine de iarnă în timpul verii sau haine de vară în timpul iernii?
Sunt tare tare rea de frig, așa c-aș alege prima variantă. Un deodorant bun și-o baie o dată pe săptămână și-aș fi aranjată ahaha!
9. Ai prefera să porți unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?
A doua variantă clar! Dacă aș fi pusă vreodată să aleg, cred că doar o singură ojă roșie m-ar mulțumi pe deplin.
10. Ai prefera să renunți la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?
Păi produsul de buze preferat este Impassioned de la MAC și produsul de ochi este rimelul. Cred c-aș putea să trăiesc liniștită fără ruj, dar fără rimel...NICIODATĂ!
11. Ai prefera să porți purta părul doar strâns într-o coadă de cal sau într-un coc dezordonat?
Ținând cont că port destul de des coadă de cal, aleg a doua variantă. Îmi plac foarte mult cocurile dezordonate, le ador chiar, dar pe mine nu mă prind deloc.
12. Ai prefera să nu mai poți niciodată să-ți colorezi unghiile sau să nu mai poți folosi niciodată luciu de buze?
Sunt ok cu ambele variante. Dar, dacă e să aleg, aș renunța la gloss-uri, că oricum folosesc extrem de rar. 

13. Ai prefera să-ți razi sprâncenele și să nu ai deloc sau să le desenezi în fiecare zi?
Cum mama naibii să-ți razi sprâncenele?! Să le desenez în fiecare zi! Oricum asta fac :))
14. Ai prefera să trăiești fără machiaj sau fără lac de unghii?
Asta e lovitură sub centură, cum ar veni. Dar, dacă stau bine să mă gândesc, cred că niște unghii tăiate scurt, cu cuticule îngrijite ar arăta foarte decent. Fața mea fără machiaj...nu chiar :)) Glumesc! Dar nu cred c-aș merge la o petrecere sau nuntă fără să mă machiez. Așa că aleg a doua variantă.

Dau mai departe această leapșă către următoarele inculpate: Adina, Adina (chiar dacă au fost nominalizate și de către Jully), Camelcutza, Delia, Camelia și Dara.
Ai prefera să îți pierzi toate rimelurile, tușurile de ochi, gloss-urile de buze și rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
- See more at: http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2014/10/would-you-rather-beauty-edition-tag.html?showComment=1413138596997#c585891079836127749
Ai prefera să îți pierzi toate rimelurile, tușurile de ochi, gloss-urile de buze și rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
- See more at: http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2014/10/would-you-rather-beauty-edition-tag.html?showComment=1413138596997#c585891079836127749
Ai prefera să îți pierzi toate rimelurile, tușurile de ochi, gloss-urile de buze și rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
- See more at: http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2014/10/would-you-rather-beauty-edition-tag.html?showComment=1413138596997#c585891079836127749