13 octombrie, 2014

Oja săptămânii


Înainte de a vă arăta oja pe care-o port săptămâna asta pe unghii, vreau să vă mulțumesc tuturor pentru comentariile de la postarea anterioară.
De asemenea, vă mulțumesc tuturor celor care v-ați implicat în campania Mâini cu viață și ați dat share postării mele sau ați postat fotografii cu hashtag-ul #handselfie. Campania încă nu s-a terminat, așa că dacă nu ați apucat până acum, puteți în continuare să mă susțineți până la finalul acestei săptămâni. Detaliile le găsiți la finalul postării de ieri. Vă mulțumesc!
 
Cu ocazia postării de ieri, ați avut parte și de un preview al ojei pe care-o port săptămâna aceasta pe unghii. Este nuanța Indigo Classique din gama Jeans Effect de la L'OREAL. Are un efect nisipos și îmi place tare mult cum se vede. Deși cred că mă voi da cu un top coat dacă voi purta dresuri săptămâna asta, de teama să nu mi le agăț. 


Dacă vreți să vedeți și celelalte oje albastre pe care le am în colecție, o puteți face aici. Dintre toate, aceasta este clar preferata mea.