28 octombrie, 2014

Șase farduri MAC

 farduri MAC 
Nu mai e niciun secret că MAC este brand-ul meu preferat de make-up.
Am strâns o colecție frumușică de produse de la această companie și m-am gândit ca astăzi să vă arăt toate fardurile de ochi pe care le am. Nu sunt multe, doar șase, dar îmi plac toate foarte mult. În afară de trusa Naked de la Urban Decay, cel mai des întind mâna după ele. În afară de faptul că pot face combinații, absolut toate se pot purta și singure. Calitatea este de asemenea una foarte bună și rezistă întreaga zi. 
Fardurile MAC sunt împărțite pe opt categorii, în funcție de textura pe care o au: Frost, Lustre, Matte, Matte2, Satin, Veluxe, Veluxe Pearl și Velvet. 
All That Glitters este un bej deschis cu reflexii aurii și are textură Veluxe Pearl
All That Glitters

All That Glitters
Cranberry este o nuanță de prună cu subton roz și are textură Frost
Cranberry

Cranberry
Nocturnelle este un mov închis și are textură Frost. Mie personal mi se pare mai degrabă mat. Puteți face și comparația cu Cranberry să vedeți la ce mă refer.
Nocturnelle
Nocturnelle
Satin Taupe este preferatul meu dintre toate și cred că dacă ar fi să aleg un singur fard pe care să-l folosesc toată viața, acesta ar fi. Are textură Frost.
Satin Taupe

Satin Taupe
 Swiss Chocolate este un maroniu-roșiatic și are textură Matte. 
Swiss Chocolate
Swiss Chocolate
Twinks este un maroniu-auriu și are textură Veluxe Pearl. Pe acesta îl folosesc cel mai des pe pleoapa inferioară (linia genelor de jos). 
Twinks

Twinks
Combinația pe care-o folosesc cel mai des este All That Glitters pe toată pleoapa superioară și Swiss Chocolate în pliul ochiului, colțul extern și linia genelor de jos. Cred că este cel mai des folosit machiaj al meu. De fiecare dată când nu am pic de inspirație, știu sigur că nu voi da greș cu această combinație. 
Bineînțeles că-mi mai doresc încă o mie de alte nuanțe, dar cred că cele pe care le vreau cel mai tare sunt: Espresso, Soft Brown, Haux, Pink Venus și Sketch. Voi ce farduri aveți de la MAC? Care dintre cele de mai sus vă place cel mai mult?