27 octombrie, 2014

Oja săptămânii

Colorama de la MAYBELLINE: 287 
Ca și săptămâna trecută, am ales o ojă pe care v-am arătat-o în partea a doua a colecției mele, pe care o puteți vedea aici.
Nu am mai apucat să fac poze și la restul colecției, dar cred că weekend-ul acesta mă voi ocupa și de acest aspect. 
Oja pe care o port săptămâna aceasta este din gama Colorama de la MAYBELLINE: 287. Deși mai am vreo două oje din gama asta și-mi plac foarte mult, despre 287 nu pot spune acest lucru. Mi se pare destul de greu de aplicat, întrucât este foarte groasă. De asemenea, se usucă groaznic de greu. 
Colorama de la MAYBELLINE: 287
 Colorama de la MAYBELLINE: 287

Colorama de la MAYBELLINE: 287

Colorama de la MAYBELLINE: 287
Cum vi se pare? Nuanța e drăguță și potrivită acestui sezon, dar cred că data viitoare când o voi folosi, mă voi limita doar la un singur strat. Poate se usucă mai repede așa :)