26 octombrie, 2014

Săptămâna în imagini #5

Săptămâna în imagini 
Tare repede mi s-a părut c-a trecut săptămâna asta, lucru ce mă bucură pentru că weekend-ul trecut nu prea am avut timp de odihnă.
Abia așteptam să vină acesta să-mi trag sufletul. A fost o săptămână liniștită, nu am avut parte de evenimente neplăcute, ba din contră! 
îmi plac foarte mult smoothie-urile Sloop și la birou avem un frigider plin!
Sloop
am făcut o comandă pe Asos, care mi-a ajuns în aproape cinci zile: Ridley Jeans și șampon uscat Batiste
Ridley Jeans
deși stau în București de vreo 17 ani, încă mă fascinează clădirile din Centrul Vechi 
Centrul Vechi

Centrul Vechi

Centrul Vechi
am ajuns din nou la cafeneaua Van Gogh și m-am răsfățat cu un burger absolut delicios
Van Gogh
ca să nu mă simt foarte vinovată, a doua zi am gătit legume la cuptor
legume la cuptor
un măr deghizat în...ninja
ninja
am început un curs de limbaje vizuale - plictisitor pe alocuri, dar am și aflat câteva chestii interesante
limbaje vizuale
și da, a venit iarna!
iarna
Vă doresc o dumincă liniștită și călduroasă, iar eu mă apuc să scriu postările pentru săptămâna viitoare.