24 octombrie, 2014

Ce mă determină să nu mai citesc un blog

LEAPSA

În general, acord o șansă absolut tuturor blogurilor de care aflu și văd că sunt la început.
Pentru că au o scuză! Știu și eu cum eram la început: blogul meu era horror! Sper c-am evoluat, ahaha! Dacă blogul este de ceva timp pe piață, atunci nu mi se mai pare că are vreo scuză dacă nu a evolut nici măcar puțin. Lăsând aceste aspecte la o parte, iată câteva motive care mă fac să apăs X. 
1. Fotografiile slabe calitativ - nu zice nimeni că trebuie să ai niște poze din alea super porfesioniste, dar dacă faci un swatch și focusul pică pe orice altceva în afară de swatch...Știu cât e de greu cu pozele. Eu m-am zbătut ani de zile să îmbunătățesc acest aspect și tot nu sunt mulțumită de ele 100%. Poate tocmai din acest motiv, este primul lucru pe care-mi pică ochii când intru pe un blog.
2. Blogurile tip site/revistă online - mă irită maxim genul ăsta de bloguri care scriu doar despre evenimente și lansări de produse. Bloguri fără niciun fel de amprentă personală, în afară de faptul că au pus informațiile dintr-un comunicat de presă într-un context mai elegant. Nu reușesc să înțeleg care este scopul acestor bloguri și simt că nu mă ajută cu absolut nimic pe mine, ca și cititor.
3. Dacă ai avut un blog de beauty și acum te-ai reorientat către fashion, nu mai am niciun motiv să te citesc. Nu că nu mi-ar plăcea acest domeniu, dar eu te citeam din cu totul alt motiv. 
4. Blogurile/postările care sunt scrise și în română și în engleză mă obosesc îngrozitor, Deși recunosc că citesc și din astea. Dar trebuie ca blogul să fie într-adevăr foarte interesant pentru mine, dacă aleg să trec peste acest aspect. 
5. Greșelile ortografice și gramaticale - am fost un grammar nazi în trecut, acum nu mai sunt chiar așa. Am întâlnit mulți oameni extraordinar de inteligenți care nu dădeau doi bani pe gramatică and shit și așa am început să mai trec cu vederea acest aspect. Cu toate astea, dacă alegi să ții un blog, cred că este esențial să știi să scrii corect. Cât de cât...măcar să nu faci greșeli flagrante. Și am și câteva fixuri apropo de unele cuvinte sau expresii. Cel mai adesea când nu se folosesc corect "din cauză" și "datorită" (mor!) și locație. 
6. Blogurile cu postări foarte lungi - și eu am mania asta și încerc să mi-o controlez pe cât posibilul. Cred că mi se trage de la anii petrecuți în presă, când trebuia să fac din rahat bici. Dar sunt unele bloguri pe care am renunțat să le mai citesc din acest motiv. Niște postări atât de lungi și plictisitoare, că mă ia somnul până la final. Și chiar dacă nu sunt plictisitoare, tot nu am răbdare să le citesc. Una e să fie uneori astfel de postări și cu totul altceva ca toate postările să fie lungi cât o zi de post. 

7. În ceea ce privește felul cum se prezintă layout-ul, două aspecte mă deranjează. Dacă fontul este prea stilizat, arată bine, dar când te apuci să citești, te ia durerea de cap. Dar uneori mai trec peste asta. Peste ceea ce nu pot însă să trec sunt acele bloguri care au pe homepage foarte multe secțiuni înșirate pe toată pagina, de nu înțelegi care e ultima postare, care e penultima etc. Un haos total! Și văd că e tot mai la modă genul ăsta de layout, care pe mine mă obosește maxim.
8. Blogurile care scriu despre aceleași subiecte - nu prea mă omor atunci când văd doar postări cu unghii sau doar postări cu machiaje. Îmi place ca blogul să fie variat, să aibă câte puțin din toate, review-urile fiind de departe preferatele mele. 

Cu toate acestea, îmi mențin părerea că toată lumea n-are decât să facă ce vrea la ea pe blog și nu să se supună trendurilor și majorității. Dacă ție îți place ca blogul tău să fie roșu cu scris negru, fă-ți blogul roșu cu scris roșu! Cred că aspectul/subiectele abordate etc trebuie să te mulțumească în primul rând pe tine și pe urmă pe restul. Atât de banal și atât de adevărat: NICIODATĂ nu vei mulțumi pe toată lumea! Așa că cel mai important este să te mulțumești pe tine! Mulțumesc, Rozi, pentru leapșă!