23 octombrie, 2014

Rutina mea de îngrijire a tenului toamnă/iarnă - seara

Rutina mea de îngrijire a tenului toamnă/iarnă - seara 
O să vă povestesc exact pașii pe care-i urmez seara, fără niciun fel de introducere.
Dacă vreți să citiți despre rutina de dimineață și ce tip de ten am, o puteți face aici
Primul pas este demachierea ochilor. De cele mai multe ori, folosesc și tuș, în afară de rimel și fard de pleoape. Tocmai din acest motiv, am nevoie de un demachiant de ochi care să mă scape de toate acestea, cât mai repede şi mai simplu cu putinţă. Pentru că loțiunea micelară simt că nu este de ajuns, folosesc și un gel demachiant pentru ochi de la EARTH SCIENCE. Pun câteva picături pe vârful degetului și masez bine ochiul, iar apoi șterg totul cu loțiunea micelară. Nu numai că demachiază mult mai ușor, dar, datorită texturii de gel, degetul alunecă foarte uşor și nu simt că-mi agresez deloc pielea. Loțiunea micelară pe care o folosesc acum este DermatoClean de la EUCERIN.
EARTH SCIENCE/EUCERIN
După ce mi-am demachiat ochii, trec la demachierea întregii fețe. Pentru asta, folosesc uleiul de la THE BODY SHOP, despre care am scris aici și care mă scapă de orice urmă de machiaj. Întotdeauna după, îmi curăț tenul cu un gel. Cel pe care-l folosesc în prezent și care-mi place foarte mult este de la GEROVITAL din gama H3 Derma+. Puteți citi aici review.
THE BODY SHOP/GEROVITAL
Și aici rutina se împarte în două, pentru că nu folosesc aceleași produse în fiecare seară. De obicei, după ce mi-am demachiat și curățat tenul, folosesc loțiunea tonică exfoliantă cu acid glicolic de la REVIVA LABS. 
REVIVA LABS
Până se usucă tenul, aplic crema de ochi pe care-o folosesc seara: PAI Echium & Argan Gentle Eye Cream (review). Folosesc degetul inelar și tapotez ușor crema până intră în piele. Apoi aplic gelul cu acid azelaic SKINOREN. Acesta ajută la tratarea acneei, precum și a petelor pigmentare. Următorul pas este aplicarea serumului hidratant de la APIVITA, combinat cu câteva picături din mult-iubitul meu ulei de măceșe de la PAI. Am început o sticluță nouă și-l iubesc la fel de mult ca și anul trecut. Despre serum nu vă pot spune prea multe deocamdată, pentru că abia am început să-l folosesc.
PAI/SKINOREN/APIVITA
De două ori pe săptămână, sar peste aplicarea loțiunii tonice, pentru că folosesc un gel exfoliant cu acid glicolic: Oil-Free Treatment 10% Glycolic AHA Anti-Wrinkle de la ALPHA HYDROX. Dintre toate produsele cu acid glicolic pe care le-am folosit până acum, acesta este preferatul meu. Are textură de gel, intră foarte repede în piele și dimineața mă trezesc cu ea fină. Dacă vreți să citiți mai multe despre exfolianții chimici și la ce sunt ei buni pe lumea asta, am scris aici o postare despre acest subiect. În rest, rutina rămâne aceeași. 
PAI/SKINOREN/APIVITA
De asemenea, de câteva ori pe săptămână folosesc și o mască de față, aplicată pe tenul curat. Cele pe care le folosesc cel mai des în această perioadă a anului sunt măștile hidratante. În fară de faptul că vremea rece deshitratează puternic tenul, și folosirea unui exfoliant contribuie uneori la asta. Așa că o mască hidratantă este obligatorie pentru mine. Preferata mea este Avo Cocoa de la ANDALOU NATURALS, care este cea mai puternică. Celalte sunt BIODERMA Sensibio Mask și YVES ROCHER Hydra Vegetal. Și acestea sunt bune, mai ales dacă nu aveți un ten foarte deshidratat. 
Alte două măști pe care le folosesc uneori sunt Indian Healing Clay de la AZTEC SECRET și Glycolic Mask de la ANDALOU NATURALS. Nu le mai folosesc la fel de des ca în vară, ci doar o dată la două săptămâni. Masca cu argilă, despre care am scris aici, are rolul de a curăța murdăria din interiorul porilor, de care nu putem scăpa printr-o simplă demachiere. Masca cu acid glicolic tot cam o dată la două săptămâni o folosesc, pentru că acum am gelul cu 10% AHA și ar fi prea mult dacă aș folosi-o la fel ca înainte. Pe ambele le folosesc atunci când îmi simt tenul foarte încărcat. 
MASTI DE FATA
Sper că v-a fost de ajutor postarea mea!