29 octombrie, 2014

Preferatele lunii octombrie

OCTOMBRIE 
O lună luuungă în care am descoperit multe produse noi care-mi plac.
În afară de asta, mai e doar o singură postare cu preferatele lunii și apoi...preferatele anului 2014! Abia aștept să vă arăt ce produse mi-au plăcut cel mai mult anul acesta și deja am început să scriu postările. Dar, iată care sunt cele care mi-au plăcut în octombrie. 
Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 with Antioxidants de la PAULA'S CHOICE - bine că n-a trebuit să zic pe gură numele ăsta, că mă sufocam probabil. Este crema cu factor de protecție solară pe care-o folosesc în prezent și pe care o ador! Atunci când i-am făcut review (aici), vă spuneam că-mi este teamă să nu-mi iasă coșuri de la ea, dar acum, după aproape o lună de folosire, vă pot confirma că nu mi-a cauzat niciun fel de probleme și că-mi place la fel de mult ca atunci când am scris despre ea. 
Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 with Antioxidants de la PAULA'S CHOICE
Oil-Free Treatment 10% Glycolic AHA de la ALPHA HYDROX - iubesc acest gel de exfoliere! Este preferatul meu din tot ce-am folosit până acum: intră repede în piele și dimineața mă trezesc cu fața fină și luminoasă. Îl folosesc de două ori pe săptămână. Îl puteți cumpăra de aici.
Oil-Free Treatment 10% Glycolic AHA de la ALPHA HYDROX
Spumă de baie de la BALEA - am două, dar cel mai mult am folosit-o pe cea cu magnolie. Prima dată, nu mi-a plăcut pentru că am turnat prea puțin și a făcut foarte puțină spumă. Apoi, am turnat mai multă și situația s-a schimbat. Ceea ce-mi place cel mai mult la ele este că lasă pielea foarte hidratată după ce ies din cadă. Nu mi s-a mai întâmplat asta cu nicio spumă de baie până acum. Deși se consumă destul de repede, merită, pentru că e și foarte ieftină. 
Spumă de baie de la BALEA
CC Cream de la BOURJOIS - am cumpărat acest fond de ten dintr-un impuls. Voiam să cumpăr cu totul altceva de la Bourjois, dar mi-a picat ochii pe acesta și mi-am adus aminte cât este de lăudat pe YouTube. Îmi place foarte mult și l-am folosit aproape toată luna, cu mici excepții. O să-i fac review cât de curând! 
CC Cream de la BOURJOIS
Loțiune micelară Dermato Clean de la EUCERIN - când am folosit-o prima dată mi-am zis că aceasta e cea mai bună loțiune micelară pe care-am folosit-o vreodată. Nu e chiar așa, dar este foarte foarte bună! Curăță foarte bine machiajul ochilor, fără să mi-i irite sau să-mi provoace usturimi. 
Loțiune micelară Dermato Clean de la EUCERIN
Rosehip BioRegenerate Oil de la PAI - nu l-am mai folosit de câteva luni bune, pentru că mi se părea prea greoi pentru vară. Dar, odată ce-a venit frigul, am început o sticluță nouă și-mi place la fel de mult ca și înainte. Cred că nu voi renunța niciodată la uleiul ăsta, atât de mult îmi place! 
Rosehip BioRegenerate Oil de la PAI
Unt de corp cu argan de la THE BODY SHOP și Silk Wrap Body Lotion 12% AHA de la ALPHA HYDROX - sunt produsele mele preferate de corp în acest moment. Exfoliantul cu AHA îl folosesc de vreo două-trei ori pe săptămână, iar untul în restul zilelor. Acesta îmi place pentru că, deși e foarte solid, intră repede în piele și este foarte hidratant; ca să nu mai zic că miroase foarte bine. Loțiunea exfoliantă îmi place pentru că aproape m-a scăpat de urmele de acnee și lasă pielea foarte fină. 
Unt de corp cu argan de la THE BODY SHOP și Silk Wrap Body Lotion 12% AHA de la ALPHA HYDROX
Gel de duș cu moringa de la THE BODY SHOP și gel de duș cu magnolie de la YVES ROCHER - îmi plac ambele la fel de mult. Mirosul de moringa este preferatul meu dintre toate de la TBS și, după ce am avut untul de corp, am vrut neapărat să încerc și gelul de duș. Cel de la YR este primul meu gel de duș din gama Jardins du Monde și-mi place că mirosul ține pe piele multe ore după ce l-am folosit. 
Gel de duș cu moringa de la THE BODY SHOP și gel de duș cu magnolie de la YVES ROCHER
Ulei exfoliant pentru mâini de la YVES ROCHER - m-a impresionat acest produs! Nu am mai avut până acum un exfoliant pentru mâini și, încă de când l-am folosit prima dată, mi-a plăcut la nebunie cât de hidratate și fine mi-a lăsat mâinile. Are consitența unui gel destul de gros, care devine lăptos odată ce intră în contact cu apa. 
Ulei exfoliant pentru mâini de la YVES ROCHER
Parfum Si Intense de la GIORGIO ARMANI - nici nu vă pot spune cât de mult mi-a displăcut mirosul acestui parfum prima dată când l-am încercat! Acum sunt absolut dependentă de el! E destul de dulceag și tocmai din acest motiv mi se pare mai potrivit pentru iarnă. 
Parfum Si Intense de la GIORGIO ARMANI
Gel spumant purifiant GEROVITAL H3 Derma+ - nu știu cum de-am uitat să-l menționez la preferatele lunii septembrie, dar acum n-am mai ratat ocazia. Puteți să citiți părerea mea despre el aici.
Gel spumant purifiant GEROVITAL H3 Derma+
Cei de la BOREALY mi-au făcut o surpriză foarte plăcută și mi-au trimis o pereche de cercei superbi, pe care i-am purtat în fiecare zi de când i-am primit. Un gest care m-a impresionat până la lacrimi, vă dau cuvântul meu de onoroare! Oamenii au citit postarea mea Arome de toamnă și mi-au trimis acești cercei în completare la colierul de care pomeneam acolo și care este tot de la Borealy. Asta e ce numesc eu PR de nota 10! 
BOREALY
Dezamăgirea acestei luni este crema cu SPF 30 de la Derma e. Dacă stați prost cu nervii, evitați această cremă! Pe mine m-a umplut de spume și nu am folosit-o decât de două ori. Este atât de albă și atât de greu se așează pe ten, că trebuie să masezi minute în șir. Și tot rămân urme albe pe față.
Derma e
Pe la începutul acestei luni, am redescoperit și tartele Yankee Candle. Nu obișnuiesc să le folosesc decât toamna și iarna, și aveam câteva rămase de anul trecut. În afară de cele de mai jos, aseară mi-am mai cumpărat încă cinci bucăți, pe care abia aștept să le folosesc! 
tarte Yankee Candle

La capitolul filme, din tot ce-am văzut luna asta, doar unul singur mi-a plăcut: The November Man (link). Pierce Brosnan este unul dintre actorii mei preferați și-mi plac aproape toate filmele în care-a jucat.
The November Man

Tot în octombrie, m-am reîntors la o iubire mai veche: Lorde. Îmi plac foarte mult două dintre melodiile ei, care apar pe coloana sonoară a filmului Dracula Untold, respectiv Hunger Games. Vi le las pe amândouă mai jos.

Sper că v-a plăcut postarea de azi și ne auzim mâine!