05 septembrie, 2014

The secrets of beauty blogging (leapșa)


Am vrut să scriu postarea asta de aseară, mai ales c-am fost nominalizată de două ori și mă simțeam cu musca pe căciulă.

Dar, surpriză: mi s-a stricat laptopul! M-am chinuit o groază să încerc să scriu, dar nu mi-a ieșit combinația, așa că în final am renunțat. Dar ca să vedeți ce om bun sunt, în seara asta stau peste program la birou ca să scriu pe blog :) 

Trecând la subiectul acestei postări, probabil ați văzut că, de câteva zile, circulă prin blogosferă leapșa The secrets of beauty blogging. Am fost și eu nominalizată de Rozi și de Anca s-o fac, așa că iată răspunsurile mele. Vă mulțumesc, doamnelor, că v-ați gândit la mine!

1. Când ai început să faci blogging și de ce?
Dacă vorbim strict despre A Beauty Tale, în aprilie 2011 am început să scriu pe acest blog. Mi-a plăcut dintotdeauna să scriu și am fost mereu atrasă de domeniul de beauty. Încercam foarte multe produse și deja devenise o obișnuință în cercul meu de cunoștințe să mi se ceară sfaturi pe acest subiect. 
Într-o zi, colega mea Dani mi-a zis aruncat un "de ce nu-ți faci tu un blog de beauty?". Mi-a rămas în cap întrebarea pentru mult timp, până când am tăiat copacul și m-am decis să fac asta. Probabil ați observat că blogul meu se concentrează în mare parte pe review-uri, explicația fiind că asta a fost dorința și motivul pentru care am început să scriu aici: să împărtășesc cu alții experiența mea cu produsele pe care le folosesc. 
2. Câte persoane din cercul tău de prieteni știu că ai blog?
Păi nu am ascuns niciodată faptul că aș avea blog. De ce-aș face-o? Sunt mândră de ce-am realizat până acum, sunt mândră că am fost foarte consecventă și-am reușit să scriu constant pe el, deși am un job foarte solicitant. Poate am avut așa o oarecare reținere în ceea ce privește prietenii de sex masculin, dar mi-a trecut rapid.
Prietenului meu nu i-am spus de la început că am blog, ci îi mai băgam un "în seara asta trebuie să ajung mai devreme acasă, că am eu un proiect al meu de care mă ocup". M-a tot tras de limbă și în final, a descoperit el singur la ce proiect făceam referire. Reacția? Una extrem de pozitivă! Și mereu îmi spune cât de mult mă apreciază că reușesc să jonglez cu atâtea aspecte din viața mea. 
3. Ce fel de postări îți place să citești?
Eu sunt o mare consumatoare de YouTube și prefer deci să mă uit, decât să citesc. Dar, am și destule bloguri pe care le urmăresc. Dacă mă refer strict la blogurile de beauty, postările care-mi plac cel mai mult și pe care abia le aștept sunt cele cu preferatele lunii și cu produse consumate. De asemenea, îmi și place să le scriu. 
4. Arată un blog pe care l-ai descoperit recent.
Ultima descoperire este Deliciously Ella - link. De fapt, am găsit-o pe YouTube când căutam rețete sănătoase și așa am ajuns pe blogul ei. E o tipă foarte mișto și are un blog și mai mișto. 
5. Care sunt postările de care ești cea mai mândră?
Nu am așa ceva. Așa cum spuneam și mai sus, sunt mândră de tot ceea ce reprezintă acest blog. Poate vi se pare că sunt lipsită de modestie, însă consider c-am ajuns la un nivel destul de înalt și mă bucur de credibilitate în rândul cititoarelor. De fapt, consider că aceasta este principala caracteristică a acestui blog și a ceea ce-am încercat să fac eu cu el: credibilitatea, care este mai importantă decât absolut orice.
6. Ce sfaturi ai pentru viitorii bloggeri?
Nu sunt eu în măsură să dau sfaturi nimănui și cred că nimeni nu e, până la urmă. Motivul pentru care spun asta este că blogul reprezintă un spațiu atât de personal (până la urmă, asta ne diferențiază de presă), încât chiar ajunge să reprezinte o bucățică din tine. De la stilul de scris, până la stilul în care faci poze...toate sunt elemente care te pot diferenția (sau nu) de restul. Evident contează și creativitatea, dar cred că totul trebuie să vină cumva de la sine și să nu forțezi nimic, pentru a nu risca să-ți pierzi identitatea. Sunt bineînțeles câteva reguli de bun simț și cea mai importantă este să scrii românește - toți facem greșeli, dar când ele sunt flagrante, e clar că nu ai ce căuta în blogosferă.
Aș fi vrut să scriu și în weeekend, însă nu cred că voi rezolva problema laptop-ului, ceea ce-mi dă o stare de nervi de...În fine, poate e mai bine pe de-o parte ținând cont c-am avut o săptămână ca la nebuni și sunt mega-obosită. Vă doresc un weekend liniștit și însorit!