03 septembrie, 2014

Kit-ul meu de beauty pentru vacanță (II)



CONCURS pentru bloggerițe



În această postare v-am arătat ce produse intenționam să-mi iau cu mine în mica mea vizită la mare.
M-am întors de mai bine de două săptămâni și, dacă pentru o perioadă nu am avut chef deloc să mă machiez, de câteva zile a trebuit să fac și pasul acesta. Am început și serviciul și am fost oarecum nevoită să reintroduc ușor-ușor și câteva produse de machiaj. Am preferat totuși să nu apelez la machiajul meu zilnic obișnuit, ci am folosit doar câteva produse de bază care însă au avut efectul dorit. 
Mai jos vă las câteva fotografii cu produsele pe care le-am folosit aceste zile, produse atât de machiaj, cât și cele pe care le-am folosit pentru curățare.
Dacă la majoritatea produselor de mai sus găsiți review-uri pe blog, fiind produse pe care le folosesc de ceva vreme, BB Cream-ul și Apa Micelară, ambele de la NIVEA sunt recent intrate în viața mea. Apa Micelară o folosesc zilnic de când am primit-o și sunt foarte mulțumită de ea. Auzisem multe păreri bune despre ea, dar abia acum am avut ocazia să o încerc și eu. O folosesc atât la demachiere, cât și la curățarea tenului atunci când nu folosesc machiaj. Curăță foarte bine, nu lasă film pe față, nu o usucă și, cel mai important, nu mă ustură ochii după ce o folosesc în această zonă. 
BB Cream-ul nu am apucat să-l folosesc decât de câteva ori, așa că nu vă pot împărtăși o părere finală despre el. Dar până acum, numai de bine. Are o acoperire bună pentru nevoile tenului meu și este destul de rezistent. O să-l mai folosesc o perioadă și voi reveni cu o părere finală. 
Și dacă tot v-am arătat kit-ul meu de beauty, am o provocare pentru colegele mele. Dragi bloggerițe, vă invit și pe voi să faceți o postare asemănătoare cu aceasta, în care să ne arătați ce conține kit-ul vostru de beauty pentru vacanță. De asemenea, în fotografii trebuie să includeți și cele două produse vedetă ale acestui kit: Apa Micelară NIVEA și BB Cream-ul NIVEA. Regulamentul detaliat îl puteți citi aici
După ce faceți postarea, lăsați-mi în comentarii link-ul către ea, iar NIVEA o va premia pe una dintre voi cu un troller de vacanță plin cu produse NIVEA!

Concursul durează două săptămâni - începând de astăzi până pe 17 septembrie. Mult succes!

((fotografia cu premiul este cu titlu de prezentare)

LATER EDIT: Doamnelor, vreau să vă anunţ că acest concurs se prelungeşte până pe data de 21 septembrie, ora 23:59. De asemenea, valoarea premiului se modifică de la 1349, 74 lei la 1573,82 lei. Pentru restul regulamentului vă rog să intraţi aici. Aşadar, vă aştept în continuare înscrierile. Multă baftă!

UPDATE:
A venit vremea să anunț cine este câștigătoarea acestui concurs. Știu că sunteți curioase, iar cele care ați participat probabil și mai curioase, mai ales că premiul este unul mai mult decât generos.

Înainte de a vă spune care este numele câștigătoarei, vreau să vă mulțumesc tuturor pentru participare și că v-ați dat interesul. De asemenea, toate fetele care s-au înscris vor primi din partea NIVEA zece produse la alegere! 
Iar câștigătoarea este....Sihaya's World. Aici puteți citi postarea cu care s-a înscris în concurs. Felicitări! 
Toate participantele vor fi contactate prin email de către organizatorul concursului.