09 septembrie, 2014

Cumpărături iherb #19


Nu mi-am reparat încă laptopul. Probabil că mâine se va întâmpla asta, în cel mai fericit caz.

Voiam însă să vă arăt ce mi-am cumpărat la ultima comandă de pe iherb, pe care am ridicat-o sâmbăta asta. Pentru prima dată cred, pozele nu-mi aparțin, ci sunt luate direct de pe site. Motivul este că nu scriu de la mine și a fost complicat cu pozele bla bla bla. Cu toate acestea, nu am vrut să amân această postare că deja am o grămadă de restanțe la capitolul ăsta. Sper să înțelegeți asta și să nu vă deranjeze prea tare :) 


Pure Complexion Facial Sponge (Deep Cleansing) de la EcoTools - am mai avut un burețel de curățare de la EcoTools, dar varianta albă pentru ten sensibil. Pentru că mi-a plăcut foarte mult (am scris aici despre el), am decis să încerc și această variantă, rămânând să văd cu care dintre ele mă înțeleg mai bine. Ideea e că m-am obșnuit să-mi curăț tenul cu gel de curățare și cu un burețel. Îl puteți găsi aici la prețul de 5,99 dolari. 

Loțiune tonică cu acid glicolic de la Reviva Labs - am avut în trecut loțiunea tonică cu vitamina A și acid glicolic de la Derma E și mi-a plăcut foarte mult. Mi-am dorit însă să încerc ceva nou și m-am oprit la cea de la Reviva Labs, datorită review-urilor bune care le are pe site. Loțiunile tonice cu acid glicolic sunt preferatele mele pentru că exfoliază ușor tenul, fără să-l usuce. Chiar am văzut o diferență de când l-am terminat pe cel de la Derma E și nu am avut înlocuitor. Abia așteptam să-l primesc pe acesta. Îl puteți găsi aici la prețul de 8,40 dolari pentru 118 ml. 

Pensulă pentru fard de obraz (blush brush) de la E.L.F. - este a doua oară când o comand. Este o pensulă excepțională, moale, nu pierde deloc păr și se potrivește perfect mărimii feței mele. Iar pentru 3 dolari cât costă, trebuia s-o iau și pe a doua. O puteți găsi aici

Pastă de dinți PowerSmile de la Jason Natural - o folosesc de câțiva ani și voi rămâne în continuare pasta mea de dinți preferată, deși am făcut o pauză de la ea. Aici puteți citi review-ul care-a declanșat în blogosferă nebunia cu această pastă de dinți. Poate fi cumpărată de aici la prețul de 5,38 dolari. 


Glycolic Mask cu dovleac și miere de la Andalou Naturals - este masca mea de faţă preferată şi drept dovadă am cumpărat-o din nou, cred că pentru a treia oară dacă rețin bine. Știu că sunt persoane care nu o suportă din cauză că le pișcă fața prea tare, dar eu nu mai pot trăi fără ea. Și pe mine mă pișcă, dar nu insuportabil. Am scris aici despre ea. O puteți găsi aici la prețul de 11,96 dolari. 
Apă de trandafiri de la Heritage Products - motivul pentru care am cumpărat produsul este acest clip de pe YouTube, unde Wayne Goss m-a convins să-l cumpăr. Mă rog, nu fix pe ăsta, dar apă de trandafiri. E prima dată când omul ăsta mă convinge de ceva și deși m-am abonat și dezabonat de o mie de ori de la canalul lui, de data asta am hotărât să mă mai învârt pe-acolo. Apa de trandafiri urmează s-o folosesc atât pe față, cât și pe păr. Miroase foarte frumos și îmi place în mod special să mă dau cu ea seara înainte de-a mă băga în pat, pentru c-am observat că mă relaxează foarte tare mirosul ei. O puteți cumpăra de aici la prețul de 6,52 dolari pentru 240 ml.

Ultimul produs a fost și motivul principal pentru care-am dat această comandă. Din păcate, pentru prima dată în istoria relației mele de prietenie și pace între popoare pe care-o am cu iherb, produsul nu a ajuns la mine. Nu cred să fi fost vina celor de la poștă, întrucât niciodată în ultimii patru ani nu am avut probleme cu cei de la mine (să nu-i deochi). Așa că le-am scris celor de la iherb care mi-au răspuns în mai puțin de cinci minute (!!!) și mi-au zis ca mi-au făcut refund. Cu toate acestea, nu pot să nu mă oftic când știu cât am așteptat produsul respectiv și acum trebuie să mai aștept încă pe-atât până va ajunge sper într-un final la mine. 
În altă ordine de idei, rămâne să revin cu review-uri pentru produsele noi, pe care nu le-am mai încercat până acum. De asemenea, știu că sunt restantă și cu review-uri la câteva produse de la comanda anterioară (aici).