12 septembrie, 2014

Eu și telefonul - leapșa



Hola, chicas!!! :)) Am laptop woot woot! Da, mi-am făcut mulți nervi, dar acum m-am liniștit. 
În altă ordine de idei, astăzi a venit rândul meu să vă arăt ce am în telefon. Nu știu sincer pe cine ar putea interesa, pentru că e atât de neinteresant...dar trebuie să dau curs lepșei și mă gândesc că poate totuși sunteți curioase. Mulțumesc mult, Adina, pentru leapșă!
Telefonul pe care-l am este un Sony Xperia Z1, pe care-l iubesc, îl ador și vreau să mă mărit cu el. Sunt foarte mulțumită de Z1 și nu mi-aș putea dori ceva mai mult în acest moment. Aici puteți citi specificațiile. Ceea ce mie îmi place cel mai mult la acest telefon este faptul că e rezistent la apă și calitatea pozelor care, din punctul meu de vedere, incomparabil cu orice am văzut/încercat eu până acum. Tocmai din acest motiv, am început mai nou să-l folosesc și pentru pozele de pe blog. Aparatul meu foto, pentru care numai eu știu cât am tras să mi-l cumpăr, nu mai face față. 
Iată cum arată home screen-ul meu, înainte de deblocare:

Aplicațiile din prima pagină sunt evident cele mai folosite, WhatsApp fiind prima din top. Probabil observați că am două iconițe pentru email-uri: unul este de serviciu și unul este personal. 
În afară de această pagină, mai am una cu aplicațiile pe care le folosesc aproape la fel de des, dar care nu au mai încăput pe prima pagină. Inutilă este aplicația de Blogger, pe care nu intru niciodată și pe care tot uit s-o înlocuiesc cu ceasul, pe care îl folosesc zilnic. Fix acum voi face treaba asta! 

Iar mai jos vă arăt toate paginile de aplicații și dotări standard ale telefonului, în ordine alfabetică.  
  

Nu prea mai știu ce să vă arăt și ce anume v-ar interesa. Dar dacă aveți vreo curiozitate, îmi puteți lăsa în comentarii.