20 august, 2014

Produse consumate în luna iulie

 
Aproape c-am uitat cum e să scriu pe blog și acum încerc ușor-ușor să-mi reintru în ritm. După cum probabil știți deja, sunt în concediu până lunea viitoare și mi-a fost foarte greu să mă mobilizez să mai fac ceva pentru blog. Nici nu am avut foarte mult timp, iar pe cel pe care l-am avut am preferat să-l petrec odihnindu-mă că ajunsesem la un stadiu îngrijorător de oboseală fizică și mai ales psihică. 
Astăzi însă m-a apucat oarecum hărnicia și pentru că aveam pozele pregătite de mai bine de două săptămâni, o să vă arăt ce produse am consumat luna trecută. 
Geluri de duș Le Petit Marseillais cu mac și lapte de bumbac și B.U. cu iaurt și smochine - mi-au plăcut amandouă destul de mult, dar îl prefer totuși pe primul dintre ele. Nu știu însă dacă voi cumpăra din nou prea curând vreunul dintre ele, întrucât am o groază de alte geluri de duș pe care vreau să le consum. În momentul de față, preferatele mele sunt cele de la elmiplant din gama senses touch
Spumă de baie Deep Steep cu mandarină și pepen galben - îmi plac foarte mult spumele de baie de la Deep Steep și probabil că voi mai cumpăra și altele pe viitor. Am avut mai multe tipuri, dar cred că dintre toate aceasta mi-a plăcut cel mai mult. Vreau să vă mărturisesc însă că le consider un moft, întrucât dacă torni în cada de baie puțin gel de duș, obții fix același efect. Ceea ce-am și făcut în ultimul timp!
Loțiune tonică cu vitamina A și acid glicolic de la derma e - am terminat-o pe la începutul lui iulie și nici nu vă puteți imagina cât de mult îi simt lipsa! Îmi plăcea foarte mult și atunci când o foloseam, dar abia după ce-am terminat-o mi-am dat seama cât de bine îi mergea tenului meu cu ea și cât de tare am nevoie de ea în viața mea. Vreau să fac o nouă comandă de pe iherb și fie o voi cumpăra din nou pe aceasta, fie alta, dar tot cu acid glicolic pe care vreau de mult timp s-o încerc. Veți vedea la momentul respectiv.
Loțiune micelară Sensibio de la Bioderma - o folosesc de câțiva ani pentru demachierea ochilor și întotdeauna a fost produsul meu cosmetic preferat. Încă îmi place foarte mult, dar de câteva luni prefer loțiunea micelară de la Garnier, care este mult mai ieftină și se comportă fix la fel ca cea de la Bioderma. Momentan mai am două pe care trebuie să le termine (Cattier și Nivea), după care mă voi reîntoarce la cea de la Garnier. Motivul pentru care nu am făcut-o deja este pentru că toate cele trei (Bioderma, Cattier și Nivea) au fost primite pentru testare. Toate trei foarte foarte bune! 
Mască de față cu acid glicolic de la Andalou Naturals - este masca mea preferată și nu mă văd renunțând prea curând la ea. Acum am început una nouă și la următoarea comandă de pe iherb, o voi cumpăra din nou. Am scris despre ea aici
Rosehip BioRegenerate de la PAI - ulei de măceșe, mai pe scurt. Am scris în nenumărate rânduri despre cât de mult îmi place acest produs. Mai am o sticluță nou-nouță, dar momentan am făcut o pauză de la folosirea lui. Motivul? Mi se pare un produs mult mai potrivit pentru când e mai frig afară, iar acum folosesc uleiul cu vitamina E de la The Body Shop despre care am scris aici. Este ceva mai light, fiinde de fapt un ulei-serum și se pretează mai bine la cum se comportă tenul meu în momentuld e față. 
Gel-cremă cu FPS 50 Anthelios XL de la La Roche-Posay - deși inițial nu prea mi-a plăcut acest produs, cu timpul m-am obișnuit foarte tare cu el și l-am cumpărat din nou imediat ce l-am terminat pe acesta. Mă gândesc să-i fac și-un review, chiar dacă nu-l voi mai folosi pentru mult timp. Pe perioada toamnă-iarnă folosesc FPS 30. Îmi place că, spre deosebire de crema pe care o foloseam înainte (Bioderma ABC Derm-review), nu lasă urme albe pe față și pot s-o port și fără fond de ten, dacă o masez bine în piele. De vineri, 8 august, nu m-am mai machiat decât o singură dată, așa că această cremă a fost foarte utilă. Apropo, nici nu vă puteți imagina cât de dor îmi e să mă machiez, dar pe de altă parte și cât de bine mi-a prins această pauză haha!
Deodorant Garnier Mineral - o bună bucată de vreme, aceste deodorante au fost preferatele mele. Asta până când le-am descoperit pe cele de la B.U. Din păcate, acestea din urmă se găsesc foarte greu la magazinele de unde-mi fac eu cumpărăturile. Mai exact, au doar anumite mirosuri care mie nu-mi plac. Așa că m-am văzut nevoită să-l cumpăr pe acesta din nou. Dar cu siguranță, cu prima ocazie, voi reveni la B.U.!
Vopsea de păr Garnier Color Naturals în nuanța cupru magnetic - din nefericire, m-am văzut nevoită să renunț la Liza, cea care a avut grijă de părul meu de aproape un an de zile (am povestit aici) și care este de departe cel mai tare hair-stylist pe care eu l-am întâlnit vreodată și ca om, și ca profesionist. Salonul pe care ea-l deține este foarte departe de zona mea de acțiune așa că, din lipsa timpului, o perioadă m-am vopsit singură acasă cu această vopsea. Deși mi-a plăcut, nu se compară cu vopselele profesionale. 
Astăzi am tăiat copacul și m-am dus la un salon de la mine din cartier unde m-am tuns (o grămaaadă) și m-am și vopsit. Sunt destul de mulțumită, dar mai vreau să mai merg măcar o dată pentru a vă povesti experiența mea, în cazul în care sunteți interesate. Concluzia este că vopseaua de la Garnier este una foarte bună pentru o vopsea de magazin și o recomand. Mai ales dacă aveți mult păr alb ca mine. 
Alpha Hydrox Spot Light de la Neoteric Cosmetics - vă spun sincer că habar n-am cum stă treaba cu acest produs, tocmai acesta fiind și motivul pentru care nu i-am făcut niciodată review. Motivul pentru care l-am cumpărat este că are în componență hidrochinonă, cunoscut ca fiind unul dintre cele mai eficiente ingrediente în combaterea melasmei. Eu am câteva pete de melasmă pe obraji și pe frunte și mă chinui tare mult să scap de ele. A fost eficient într-o oarecare măsură, dar aproape insesizabil. Lucru care mă face să spun că nu o să-l mai cumpăr din nou. 
Momentan sunt în căutarea unui alt produs care să mă ajute cu această problemă și încă nu am găsit nimic care să mă convingă să-l și cumpăr. Vă spun cu mâna pe inimă că petele de melasmă sunt o adevărată bătaie de cap și le urăsc cu puterea a o mie de sori! De aia vă tot spun mereu și mereu să folosiți creme cu factor de protecție solară! Pentru că eu nu am făcut-o la timp și m-am ales cu nenorocitele astea de care nu reușesc nicicum să scap. Dacă aveți vreo recomandare pentru mine este mai mult decât binevenită!
Unt pentru demachiere cu mușețel de la The Body Shop - mi-a plăcut mult de tot acest produs și m-a ținut o mulțime: de la începutul lui mai până la sfârșitul lui iulie. În condițiile în care l-am folosit aproape zilnic. Problema este că nu mă pot hotărî dacă mi-a plăcut mai mult decât cel de la Clinique (review) și acum mă tot gândesc pe care să-l cumpăr din nou. Momentan folosesc un ulei pentru demachiere de la Cattier (review) și mai am timp să mă gândesc până îl termin pe acela. Deși îmi place, totuși metoda mea preferată de demachiere rămâne cea cu unturi. Celui de la The Body Shop i-am făcut review aici
MAC Plush Lash Mascara - singurul produs de machiaj de care-am scăpat în luna iulie. Spun asta pentru că nu l-am terminat. Îl aveam de mai bine de un an de zile și nu-l foloseam deloc, așa c-am considerat c-a venit vremea să-l arunc. Motivul este că nu mi-a plăcut absolut deloc, fiind unul dintre puținele produse MAC care m-au dezamăgit.
Sper ca ușor să-mi reintru în rutina mea cu blogul de minim trei postări pe săptămână. Momentan vă mărturisesc că-mi este foarte greu să mă mobilizez, deși am destul material. Am o lene absolut incredibilă, de mi-e și lene să mă dau jos din pat în unele zile. Nu am mai citit un blog demult tare, casa mea e un dezastru, nu am mai făcut sport și m-am și îngrășat ingrijorător de mult cu această ocazie...dar vreau să mă mai bucur de puținele zile de concediu care mi-au mai rămas, pentru că de luni începe din nou nebunia. Și mi-e frică tare tare de ce mă așteaptă...Am un nod în gând numai când mă gândesc...