08 august, 2014

Ce conține kit-ul meu de beauty pentru vacanță (CONCURS) - ÎNCHEIAT

Mai am fix două ore până la vacanță! Bucuria este maximă când mă gândesc că voi sta lungită pe plajă și mă voi bucura în sfârșit de mare.
Dacă săptămâna trecută mi-am cumpărat costum de baie și pălărie de paie, săptămâna asta am început sa-mi pun la punct kit-ul de beauty pentru cele câteva zile în care voi eșua pe malul mării. 
Deși de fiecare dată când plec în vacanță îmi iau tone de haine, machiaje și cosmetice, iar pe 90% dintre ele nu ajung nici măcar să le scot din bagaje, de data asta voi fi...low maintenance. Așadar ce va conține kit-ul meu de beauty?
Așa cum am spus de nenumărate ori, curățarea tenului este unul dintre cei mai importanți pași în rutina zilnică. Pentru asta, voi lua cu mine Apa Micelară 3în1 de la NIVEA. Am folosit-o doar de vreo patru-cinci ori, dar m-a convins și este tot ceea ce am nevoie pentru această vacanță.
Apa micelară de la NIVEA conține dexpantenol (provitamina B5, care ajută la regenerarea pielii și hidratare) și ulei de semințe de struguri (bogat în acid linoleic, lecitină și antioxidanți naturali). Curăță orice urmă de machiaj, ajutând totodată și la hidratarea tenului.
După cum știți, eu de obicei folosesc apele micelare doar la demachierea ochilor, dar ca să nu mă car după mine cu 740 de produse, o voi folosi pe această la demachierea întregii fețe și a gâtului. Mai ales că nu necesită clătire. Foarte important este că Apa Micelară de la NIVEA nu conține alcool, parfum, silicon, parabeni și coloranți
Nu obișnuiesc să mă machiez când merg la mare, cu atât mai mult când stau pe plajă, deși am văzut că e la modă treaba asta. Seara folosesc maxim un BB cream și un balsam de buze. BB cream-ul pe care-l voi lua cu mine este tot de la NIVEA. 
NIVEA BB Cream 5în1 ajută atât la hidratarea tenului cu ajutorul tehnologiei Hydra IQ, cât și la îmbunătățirea aspectului acestuia: uniform și fără imperfecțiuni. Provitamina B5, pe care o are în compoziție, ajuta la îmbunătățirea capacității pielii de-a se hidrata, stimulând totodată și regenerarea celulor. Combinaţia de micro-minerale şi pigmenţi de culoare permit produsului să împrumute proprietăţile unui fond de ten, acesta reuşind să acopere cu succes micile imperfecţiuni, petele sau zonele roşii. 

Bineînțeles că nici crema cu factor de protecție solară nu-mi va lipsi din bagaje. De fapt, îmi voi lua două: una pentru față și una pentru corp. Nu m-am hotărât încă exact care vor veni cu mine, pentru că am atât de multe...Nu voi uita nici ochelarii de soare și un deodorant și cu asta...gata kit-ul meu de beauty!
Acum că v-am arătat ce conține kit-ul meu de beauty pentru vacanță, vă invit la concurs! 
Dacă doriți să câștigați o geantă de make-up de voiaj ce conține un BB Cream și o Apă Micelară NIVEA trebuie să urmați câțiva pași:
· Dă like paginii de Facebook NIVEA România – link
· Lăsați-mi un comentariu în care să-mi spuneți ce produse NIVEA de îngrijire a tenului ați mai folosit până acum. Cum faci asta? Intră pe site-ul NIVEA (link) și lasă-mi în comentariu link-urile către produsele respective.
· Lasă-mi adresa ta de email ca să te pot contacta în caz că te numeri printre cele cinci câștigătoare

Perioada în care vă puteți înscrie este: 8-22 august. Cu ajutorul random.org, voi alege cinci câștigătoare. Mult succes!