05 august, 2014

Câștigătoare concurs ENLIVEN


În primul rând, mulțumesc tuturor pentru participare!
Ați postat atât de multe poze absolut superbe, care mi-au mângâiat sufletul și a fost o adevărată plăcere să le privesc ore în șir. Cu excepția unei singure fotografii, care este din New York, îmi plac absolut toate! Cred că la niciun concurs nu mi-a fost mai greu să aleg câștigătorii, mai ales că am o mare-mare slăbiciune pentru tot ce-i britanic. 
Din păcate, nu pot fi decât cinci câștigători. Nu i-am ales neapărat după calitatea pozelor, ci pur și simplu cu unele am rezonat mai mult decât cu altele. Știți că la genul ăsta de concursuri, totul este foarte subiectiv, așadar mai jos sunt alegerile mele:
LOCUL I - Ira Alexandra (mărturisesc că din momentul în care am văzut fotografia ta, am știut că aceasta va fi câștigătoarea)

LOCUL II - Diana Cosma (nu aveam cum să nu rezonez cu Harry Potter, slăbiciunea mea cea mai mare)

LOCUL III - Gadja Ramona (iubesc zona rurală britanică!)

LOCUL IV - Alexandra Gavrilă (parcurile britanice sunt de asemenea o mare slăbiciune pentru mine)

LOCUL V - JO'S STUFF (poza din gara St. Pancras pur și simplu mi-a plăcut)
Pentru a evita eventualele confuzii, vă voi contacta pe Facebook printr-un mesaj privat de pe profilul meu personal. Mulțumesc din nou tuturor pentru minunatele fotografii și, cât de curând, vă aștept cu un nou concurs, sper eu la fel de interesant.