04 august, 2014

Preferatele lunii iulie

 
Mai am patru zile și intru în vacanță pentru două săptămâni! Abia aștept!
Luna iulie a fost destul de aglomerată și deja am început să mă gândesc la ce mă așteaptă când mă întorc din concediu. Trecând la subiectul acestei postări, luna trecută, am descoperit multe produse noi și, ca de obicei, am redescoperit unele mai vechi. 
Scrubul Cool Mint Lemonade de la Giovanni și sorbetul cu moringa de la The Body Shop au fost produsele mele preferate pentru îngrijirea corpului. Dacă pe al doilea l-am descoperit destul de recent, pe primul îl am de câteva luni bune. Nu apucasem să-l folosesc decât o singură dată, dar am renunțat la el din cauză că este foarte răcoros și efectiv am înghețat de frig în duș. Odată ce-au venit căldurile, am început să-l folosesc destul de des și-mi place la nebunie. Este minunat când vin seara acasă leșinată de căldură și nu mai știu ce să fac să dau de un pic de răcoare. În afară de asta este și foarte eficient, lăsând pielea moale și catifelată, gata pregătită pentru aplicarea autobronzantului.
Ador produsele de corp de la TBS, iar aroma mea preferată a fost dintotdeauna cea de moringa. Sorbetul este numai bun atunci când nu am timp foarte mult la dispoziție, pentru că intră foarte repede în piele și nu se simte slinos după aplicare. 
Tot luna aceasta, am descoperit și spuma de păr pentru extra volum de la Wella. Și pe aceasta o am de mult timp, dar uitasem complet de ea. Am început s-o folosesc luna trecută și vă pot spune că oferă pe bune volum. Deși am o variantă mini, văd că mă ține deja de ceva timp pentru că nu este necesară decât o cantitate foarte mică la o aplicare, masată bine la rădăcini. Dacă aplic prea mult, părul devine sârmos și abia pot trece peria prin el. 
Sheer Botanical Lipstick de la Yves Rocher în nuanța Rose Cocktail a fost cel mai folosit ruj în luna iulie. Deși inițial am crezut că este culoarea exactă a rujului meu preferat - Impassioned de la MAC, odată ce l-am aplicat pe buze, mi-am dat seama că este destul de diferit, în special ca textură. Semi-transparent, cu finish lucios, Rose Cocktail este acel ruj pe care-l poți aplica și cu ochii închiși, oriunde te-ai afla. Plus că hidratează foarte bine buzele.
O iubire mai veche este bronzer-ul Soleil Tan de Chanel. De-a lungul timpului, am avut o relație de love-hate cu acest produs din cauza texturii sale care mi-a dat ceva bătăi de cap. E o spumă-cremă și este foarte importantă pensula cu care este aplicat. Nicio pensulă dintre cele pe care le aveam nu se combina perfect cu el, până ce-am descoperit Tapered Blush Brush de la EcoTools. Combinația între cele două este absolut perfectă! Am renunțat complet la fard de obraz și tot ceea ce folosesc este Soleil Tan de Chanel și un ilumator pudră. 
Iluminatorul pe care l-am folosit în iulie este Soft&Gentle de la MAC. Și pe acesta îl am de luni bune, dar nu mă dădeam în vânt după el. Asta până când l-am folosit în combinație cu bronzer-ul de la Chanel și, așa cum spuneam și mai sus, m-au făcut să renunț la fardul de obraz.
Pentru că în luna iulie am folosit masiv autobronzant pe corp, absolut niciun fond de ten din colecție nu se mai potrivea ca nuanță. Chiar și cu cel mai închis dacă mă dădeam, tot părea mai deschisă fața decât restul corpului. Am răscolit prin dulapul meu cu machiaje și-am dat peste Bigger Than BB Big Easy de la Benefit. Este nuanța 05 Beige (cred că este cea mai închisă) și se potrivește la fix tenului meu la momentul ăsta. Are o acoperire bună pentru ce-mi doresc eu, este rezistent și mat. 
Deși nu sunt fană a fondurilor de ten mate, ținând cont c-am folosit foarte mult iluminator, BB cream-ul de la Benefit este exact ce-mi doream. Secretul cu el este aplicarea: dacă pun mai mult decât e cazul, tenul pare încărcat. Mi-a luat câteva zile să învăț exact cum să-l aplic, dar acum îmi place foarte mult. Probabil că-i voi face și review. 
În luna iulie, am optat pentru un machiaj al ochilor cât mai simplu, iar fardul de ochi cremă Paint Pot în nuanța Indian Wood de la MAC a fost maxim de iubit. Îl aplic foarte ușor, cu degetele și mă ține toată ziua fără să se strângă în pliurile ochilor, chiar dacă nu folosesc primer. Și toate pensulele de ochi sunt curate ca lacrima :))
Acum vreo două săptămâni, am făcut o vizită la Sephora cu scopul precis de a-mi cumpăra un nou tuș negru. Folosesc de ani de zile Black Track de la MAC, dar voiam ceva mai simplu de folosit, fără pensulă și fără bătăi de cap. Așa că mi-am cumpărat tușul cariocă Super Liner Perfect Slim de la L'Oreal și de atunci doar pe acesta l-am folosit. Este foarte simplu de utilizat, nici nu-mi vine să cred cât de simplu, și foarte rezistent. De asemenea, este negru-negru și mat. 
La aceeași vizită la Sephora, am cumpărat din nou un rimel pe care l-am mai avut și care mi-a plăcut foarte mult: False Lash Effect de la Max Factor. Îmi place în continuare și puteți citi review aici.
Dezamăgirea acestei luni este oja Lose Your Lingerie de la Rimmel despre care-am scris aici. Nu mă împac deloc cu ea, deși culoarea este foarte frumoasă. 
Trecând peste subiectul beauty, în iulie, am văzut un film care-a devenit unul dintre preferatele mele și pe care vi-l recomand din suflet: The Best Offer. M-a lăsat efectiv mută acest film, iar finalul este...trebuie neapărat să-l vedeți. 
Tot în luna iulie, am fost obsedată de serialul Agatha Christie's Marple. Un serial vechi de vreo zece ani, polițist, pe care l-am văzut tot cap coadă. Îmi făcusem o obișnuință ca în fiecare seară înainte de culcare să-mi pun câte un episod. Dacă sunteți fane ale genului, iubiți cărțile Agathei Christie și filmele englezești, vi-l recomand. 
Acestea fiind spuse, zilele următoare vă aștept cu un nou concurs pe blog. Până atunci, vă doresc zile liniștite și răcoroase. Că eu deja nu mai suport căldura asta...