30 iulie, 2014

Oja săptămânii

 
Mi-am dorit foarte foarte mult oja Lose Your Lingerie din colecția Rita Ora de la Rimmel.
Încă de când am văzut-o la Anca pe blog, mi s-a pus pata pe ea. Am tot căutat-o și nu era nicăieri pe stoc, pesemne că era o nuanță destul de căutată. Am pus într-un final mâna pe ea și...m-a dezamăgit cum nicio altă ojă nu a făcut-o. Probabil fix din cauză că mi-am dorit-o atât de mult. 
E a doua săptămână când o port pe unghii; nu continuu. Am șters-o și reaplicat-o. Asta din cauză că-mi place foarte mult culoarea. Cu calitatea ojei am eu însă o problemă! Știu că e o problemă cu majoritatea ojelor în culori pastel ca la primul strat să se aplice cu urme și să nu fie perfect opacă. Am aplicat al doilea strat. Nici de data asta nu mi-a plăcut rezultatul, așa că am aplicat și al treilea strat. 
Deși face parte din gama 60 seconds, se usucă extrem de greu. Mai ales la cele trei straturi pe care le-am dat eu prima dată...dimineața aveam numai urme pe ele, deși au mai trecut vreo trei ore până m-am băgat în pat. Săptămâna asta m-am dat din nou cu ea, de data asta în doar două straturi. Am fost extrem de atentă la aplicare ca să nu fie cazul să dau din nou trei. Și-a ieșit destul de ok.
Din punct de vedere al rezistenței, deși nu a sărit de pe unghii vreo cinci zile, am observat că după a treia zi a început să se crape. Nu se vede decât dacă mă uit de aproape, dar totuși...eu văd! De asemenea, s-a și tocit puțin la vârfuri încă din a doua zi după aplicare. Vă las mai jos poze cu rezultatul din a doua săptămână, la a doua zi după aplicare.
 
 
 
Concluzia este că iubesc culoarea, dar calitatea lasă de dorit. Și nu sunt singura care o spune, ci mai știu încă alte patru persoane care au aceeași părere. A mai încercat-o cineva?