29 iulie, 2014

Maybelline Baby Lips acum și-n România!

 
Sunt convinsă că deja știți că balsamurile de buze Baby Lips de la Maybelline vin și în România.
Începând cu data de 1 august, vor fi disponibile și pe piața noastră la prețul recomandat de 11 lei.

Din gama Baby Lips fac parte cinci balsamuri de buze: două dintre ele sunt incolore și trei sunt colorate cu textură semi-transparentă. De asemenea, cele incolore au factor de protecție solară 20
 

Printre ingredientele balsamurilor de buze Baby Lips se numără:

ingrediente esențiale - unt de shea, care repară buzele și le lasă hidratate și catifelate, și centella (o plantă asiatică cu proprietăți de antioxidare), care simulează producerea naturală de colagen
ingrediente de prevenție - antioxidanți puternici și vitamine, care ajută la refacerea celulelor afectate

Un alt aspect asupra căruia vreau să mă opresc sunt aromele acestor balsamuri de buze. Dintre toate, cel albastru este preferatul meu, la care am detectat un miros foarte delicat de lămâie. Cele colorate au aromă de fructul pasiunii, cireașă și piersică. La cel galben nu am reușit să detectez niciun miros.

Mai jos puteți vedea nuanțele celor trei balsamuri colorate semi-transparente.

Încă nu m-am convins de eficiența lor, pentru că abia le am de câteva zile, dar dacă-mi vor fi pe plac, cu siguranță le veți vedea în postarea cu preferatele lunii august.