22 iulie, 2014

ORIFLAME Volume Blast Mascara

 
Vineri am cumpărat din nou False Lash Effect de la Max Factor (review aici), care este unul dintre rimelurile mele preferate.
Cu ocazia asta, mi-am adus aminte cât de mult mi-a plăcut cel de la Oriflame din colecția The One - Volume Blast Mascara. Aproape l-am terminat și mi-am dat seama că nu am apucat să scriu despre el. 
Deși la început nu mi-a prea plăcut Oriflame Volume Blast Mascara, pe măsură ce l-am tot folosit a început să-mi placă din ce în ce mai mult. Am tras eu concluzia că odată ce-a început să se usuce puțin, a funcționat mult mai bine pentru genele mele. Marketat ca fiind un rimel pentru volum, cred că face o treabă foarte bună și în ceea ce privește alungirea genelor. Poate chiar mai bună decât la capitolul volum.
Mi s-a întâmplat de multe ori să fiu întrebată cu ce rimel sunt dată atunci când îl purtam pe acesta, ceea ce m-a făcut să renunț la restul celor pe care le foloseam prin rotație, rămânându-i fidelă acestuia până aproape de final. Spun aproape de final, pentru că mai am foarte puțin din el, dar îl folosesc exclusiv pe genele de jos. Este singurul rimel pe care-l am în momentul de față pe care pot să-l folosesc și eu normal pe genele de jos, fără să mă ung toată așa cum pățesc cu majoritatea. 
Are periuța lungă și destul de subțire, cu perii scurți care separă destul de bine genele între ele. Eu oricum am genele destul de rare și am senzația că parcă mereu par lipite între ele. De asemenea, periuța este din cauciuc, iar eu prefer acest tip. În ceea ce privește curbarea genelor, nu am observat să facă vreo minune în sensul ăsta. Mai jos puteți vedea rezultatul.
Pe mine m-a mulțumit Oriflame Volume Blast Mascara, ca de altfel tot ce-am folosit din colecția The One, cu excepția gloss-urilor de buze. În general, nu-mi plac gloss-urile, așa că nici nu mă mir că nici acestea nu mi-au plăcut. Raportul calitate/preț este foarte bun și cred că merită să-i dați o șansă. Prețul este de 15 lei. Sunt convinsă că ați citit o groază de review-uri la acest produs, dar tot am vrut să vă spun și părerea mea :)