23 iulie, 2014

L'Oreal lansează fardurile de pleoape L'Ombre Pure

 
Azi am primit o veste bună: L'Oreal Paris lansează și în România fardurile de pleoape Color Riche L'Ombre Pure!
Dacă urmăriți bloguri sau canale de YouTube din afară, probabil că le-ați văzut deja. Mi s-a pus pata pe ele încă de când le-am văzut la Lilly Pebbles, care le lăuda de mama focului. 
În România vor fi disponibile 12 nuanțe în patru familii de culori:
MATTE - Macadamia Princess, La Vie En Rose și Breaking Nude
NUDE - Over The Taupe, Cafe Saint Germain, Golden Nude, Little Beige Dress și Snow in Megeve
SMOKY - Escape in Bordeaux și Die For Chocolate
POP - Blue Jean și Mauvie Star
Pe mine personal, cel mai mult mă atrag nuanțele din gamele Nude și Smoky. 
Tehnologia care stă în spatele acestor farduri de pleoape este că ele conțin 60% pigmenți și 40% gel, promițând culori mai intense cu 30% comparativ cu cele care conțin doar doar pudră. De asemenea, sunt primele farduri de pleoape cu tehnologie de tip gel. Fardurile sunt disponibile pe piața din România începând cu această lună.
Ce părere aveți despre ele? Eu sunt mai mult decât curioasă cum sunt!