27 iulie, 2014

Promoție la proudusele ENLIVEN la Billa!

 
Nu știu dacă ați folosit vreodată produse de la ENLIVEN (brand englezesc de cosmetice), dar eu am avut vreo câteva și unele dintre ele mi-au plăcut mult.
În prezent, mai am un gel de duș - Calming cu cedru și paciuli -, care este preferatul prietenului meu, mai ales că are un miros ceva mai masculin - și un balsam de păr cu extract de mango și fructul pasiunii. De asemenea, foarte mult mi-a plăcut și săpunul lichid Refreshing cu portocală și mentă pe care l-am avut acum ceva vreme.
Dar altul este motivul pentru care scriu această postare. În perioada 31 iulie - 6 august, produsele ENLIVEN vor fi la promoție în Billa. Ce înseamnă mai exact această promoție? Reducere de 27% la toate produsele ENLIVEN care se găsesc în acest supermarket. Și probabil că vreți să știți ce produse ENLIVEN găsiți la Billa, nu? 
Așadar, produsele sunt: 
Gel de duș CALMING cu cedru și paciuli (Luxury Bath&Shower Gel Calming Cedarwood+Patchouli)
Gel de duș REFRESHING cu portocală și mentă (Luxury Bath&Shower Gel Refreshing Orange+Fresh Mint)

Săpun lichid CALMING cu cedru și paciuli (Luxury Hand Wash Calming Cedarwood+Patchouli)
Săpun lichid INVIGORATING cu mușcată și piper (Luxury Hand Wash Invigorating Genranium+Mountain Pepper)
Dacă vreți să vă familiarizați mai mult cu gamele de produse - Active Care, Luxury, For Men, Natural Fruit Extracts și Pro Vitamin - puteți intra pe site-ul lor oficial ENLIVEN - Cosmetice Anglia. Raportul calitate/preț mi se pare unul foarte bun: ca idee, un gel de duș nu depășește 11 lei pentru 500 de mililitri. Așadar, nu uitați să vizitați Billa în perioada 31 iulie-6 august, dacă iubiți produsele ENLIVEN sau dacă doriți să le încercați. Și...s-ar putea să am o surpriză pentru voi zilele următoare. Poate chiar mâine...cine știe :D 
Ați folosit vreun produs ENLIVEN? Ce părere aveți despre ele?