07 iunie, 2014

Seminaked Party by Desigual, un eveniment pentru nonconformiști

 
Săptămâna viitoare o să particip la un eveniment cu totul și cu totul...atlfel: Seminaked Party by Desigual.
Deși evenimentul se află la a treia ediție în România, eu voi merge pentru prima dată. Și vreau să vă zic că mă roade curiozitatea până la os, mai ales că în anii trecuți am tot văzut reportaje de la acest eveniment. 
Desigual este un brand spaniol de fashion și are în București două magazine: unul în mall-ul din Băneasa și unul la Afi Palace Cotroceni. Are niște haine foarte funky, unice, modele pe care cu siguranță nu le veți găsi prin alte magazine. 
Așadar, joi, 12 iunie, cu începere de la ora 8 dimineața, la Afi Palace Cotroceni începe nebunia! În ce constă mai exact acest eveniment? Primii o sută de vizitatori care vor trece pragul magazinului vor pleca acasă cu o ținută completă marca Desigual. Dar, există și o condiție: pentru a putea participa, doritorii trebuie să se prezinte la magazin în lenjerie intimă! Apoi au la dispoziție o oră să colinde prin magazin și să-și aleagă hainele cu care vor pleca acasă. 
La ultima ediție din 2012, au participat peste 200 de oameni dar, așa cum am spus și mai sus, doar primii o sută au plecat acasă cu o ținută gratuită Desigual. Au fost persoane care s-au așezat la coadă chiar de la 4 dimineața pentru a se număra printre cei o sută de norocoși. De-a lungul anilor (prima ediție a fost în 2005), Seminaked Party by Desigual s-a bucurat de un succes fulminant printre nonconformiștii din orașe precum Madrid, Barcelona, New York, Berlin, Tokyo, Londra etc. 
Campania Seminaked cu motto-ul "Intri pe jumătate dezbrăcat și pleci total îmbrăcat" demarează sezonul reducerilor estivale. Mai jos vă las cu câteva poze de la ultima ediție a evenimentului. 
 
 
Pe final, mai vreau să vă spun că nu voi participa la eveniment în calitate de participant în campanie, pentru că nu sunt chiar atât de nonconformistă, deși mi-ar plăcea. Mă voi duce să casc gura și să mă bucur de spectacol. Și voi reveni cu poze după! Mâna sus cine are curaj să participe la un astfel de eveniment!