08 iunie, 2014

Oja săptămânii

Am făcut o mică pauză de la ojele din colecția Les Blancs de la L'Oreal, pentru că am tot fost atrasă de alte nuanțe din colecția mea pe care nu le-am folosit niciodată.

Dar, recent am văzut pe un blog cea mai frumoasă ojă pe care-am văzut-o vreodată în viața mea. Și culmea, nu e roșie! Era o ojă Essie, cred că I'm addicted se numea. Nu sunt foarte sigură și nici nu m-a dus capul pe moment să notez undeva. Ideea e că era o nuanță absolut superbă de albastru și brusc mi s-a făcut poftă să-mi dau unghiile cu ceva din această paletă cromatică. Și-am ales Ocean Porcelaine, pentru că nu o mai folosisem niciodată.
Așa cum am spus și dățile trecute când v-am mai arătat oje din colecția asta (puteți vedea aici și aici), îmi plac cum se aplică, faptul că au pensula lată și rezistența e destul de ok. De menționat că e musai să aplicați două straturi, că dacă nu se vede cu dungi și nu e opacă. Mai jos vă las poze. 
 
 
 
Voi ce ojă purtați pe unghii săptămâna asta? Ați încercat vreuna din colecția Les Blancs de la L'Oreal?