04 iunie, 2014

Tratament pentru păr uscat și vopsit de la Luiza Essence

 
Mi-e rușine s-o recunosc, dar părul meu se află de vreo două luni într-o stare deplorabilă.
Nu am mai reușit să ajung să-mi tund vârfurile de prin luna septembrie cred și asta se vede grav. Niciodată nu mi-a arătat părul atât de rău, mai ales că tot timpul am fost foarte atentă cu îngrijirea lui. Vârfurile ajunseseră la un moment dat atât de uscate că că nu mai puteam să-mi întind părul cu placa, pentru că pur și simplu nu mai aluneca. Cred că știți la ce mă refer, dacă v-ați confruntat vreodată cu așa ceva. 
De vreo câteva săptămâni am început să folosesc două produse care mi-au îmbunătățit considerabil aspectul părului: un tratament reparator și un balsam. O să vă povestesc despre amândouă, dar azi voi dedica această postare primului dintre ele: masca tratament de la Luiza Essence de pe produsecosmetice.ro.
Masca este destinată părului uscat și vopsit și conține particule de aur (chiar se văd cu ochiul liber) și ulei de argan. Nu cred însă că există vreun produs pe lumea asta care să-ți repare părul - doar foarfeca o poate face -, însă există acele tratamente care fac ca părul să nu mai arate în starea deplorabilă în care se află. Și această mască este cu siguranță unul dintre ele și simt pur și simplu că pentru moment mi-a salvat aspectul părului. 
O folosesc o dată pe săptămână și aplic pe părul umed o cantitate de mărimea unei nuci, pe toată lungimea, evitând rădăcinile. O las să acționeze vreo cinci minute și apoi clătesc cu apă din abundență. Nu am observat o schimbare după prima folosire, însă după a doua, rezultatele au fost vizibile: părul nu mai avea aspectul acela de păr ars la maxim și în sfârșit am putut să folosesc din nou placa fără probleme. 
Sunt conștientă că tot voi ajunge la foarfecă, dar pot să mai amân puțin. Sunt foarte mulțumită de masca asta și chiar cred că merită investiția. Prețul ei este de 125 lei și o puteți găsi aici. Cutia conține 500 ml de produs și cred că mă va ține mult și bine ținând cont c-am folosit-o de vreo patru ori și abia se observă.