22 iunie, 2014

Oja săptămânii

 
Azi am fost extrem de harnică: am făcut o groază de poze pentru blog și-am stat ore întregi în bucătărie și-am frecat de mi-au ieșit ochii din cap.
Aragazul și peretele de lângă erau într-o stare deplorabilă și am tot amânat de câteva săptămâni să le fac ca la carte. Azi n-am mai rezistat și le-am făcut felul. Sunt foarte mulțumită de rezultat și așa de tare m-a rupt frecușul, că n-am mai simțit nevoia să-mi fac exercițiile. Oricum săptămâna asta am făcut de șase ori și azi se presupunea că e ziua de pauză...
Acum că m-am așezat și eu în sfârșit, o să vă arăt oja săptămânii: Purple Crush de la Orly. Ojele de la acest brand nu se numără printre preferatele mele. Dintre toate ojele pe care le am, cred că cele Orly rezistă cel mai puțin pe unghii. M-am dat cu ea vineri noaptea și azi dimineață deja nu-mi plăcea cum arătau unghiile la vârfuri. Totuși îmi place culoarea și-o s-o mai folosesc și cu alte ocazii.
fără blitz
 
 cu blitz
Pentru săptămâna ce vine v-am pregătit o grămadă de postări cred eu interesante. Sper să și am timp să le scriu, mai ales că se anunță o săptămână aglomerată. Ca de obicei...Vă doresc o săptămână ușoară și însorită!