03 mai, 2014

Oja săptămânii

 
Nu credeam vreodată c-o să-mi placă o ojă galbenă, dar inevitabilul s-a produs!
Mai am două oje de această culoare, dar niciuna nu m-a convins.
Cea pe care v-o arăt astăzi este de la Sephora în nuanța Comic Time! M-am îndrăgostit de oja asta și, deși intenționam s-o dau unei colege, o voi păstra pentru mine. Și calitatea este foarte bună: o am pe unghii de miercuri seara și e intactă. Sunt curioasă dacă mi-a pătat unghiile, așa cum am mai pățit cu oje de culoarea galbenă. Nici nu m-a dus capul să mă dau cu un base coat înainte, așa că tot ce pot să fac acum e să sper. Mai jos vă las poze cu ea ca de obicei: fără și cu blitz.
 
 
 
Ne auzim mâine, când sper să reușesc să fac poze la produsele pe care le-am consumat în ultimele luni pentru că am o groaaaază! Vreo două sacoșe pline ochi!