15 mai, 2014

Le Petit Marseillais s-a lansat pe piața din România + CONCURS - ÎNCHEIAT



Trebuie să recunosc că numele acestui brand mi-a dat mari bătăi de cap!
Până nu l-am luat cu copy/paste, n-am reușit să-l scriu calumea, deși franceza este limba mea preferată :)) Oboseala își spune cuvântul! 
Le Petit Marseillais este un brand al companiei Johnson&Johnson, iar gamele ce sunt disponibile în hypermarket-urile România sunt gelurile de duş, produsele pentru îngrijirea corpului şi cele pentru îngrijirea părului. 
Gama gelurilor de duș are nouă produse, ce conțin ingrediente atent alese, au pH neutru pentru piele și sunt testate dermatologic. Ingredientele ce stau la baza gelurilor de duş Le Petit Marseillais sunt: lapte de vanilie, flori albe de portocal, lapte vegetal de migdale dulci, piersici albe, nectarine, miere de levănţică din Alpii din Haute Provence, mandarine, lime, pin şi fenicul marin din munţii Auvergne, lapte de bumbac şi mac provenit din culturi organice, precum şi lapte vegetal. 
Gama dedicată îngrijirii părului conţine produse destinate părului uscat şi deteriorat, celui normal şi celui vopsit. Gama dedicată îngrijirii pielii are la bază unt de karité (shea), migdale dulci, ulei de argan, lapte de smochine şi ulei de muşeţel. Crema şi laptele de corp hidratante sunt special concepute pentru îngrijirea pielii uscate.
Le Petit Marseillais a fost votat „Brandul Secolului" în anul 1996, în cadrul unui sondaj BVA, iar din 2001 a devenit liderul produselor de curăţare corporală în Franţa. Am primit și eu câteva produse, pe care vreau şi de această dată să le împart cu voi. Așadar, una dintre voi va avea ocazia să câştige următoarele:
  • Şampon pentru rezistenţă şi strălucire, cu măr şi extract de frunze de măslin. Este destinat părului normal - mărul, bogat în vitamine, este renumit pentru beneficiile sale, iar frunzele de măslin sunt apreciate pentru notele proaspete și ușoare
  • Balsam hrănitor și reparator cu lapte de karite și miere. Este destinat părului uscat, deteriorat și fragil. Laptele de karité, bogat în lipide vegetale, este cunoscut pentru proprietăţile sale nutritive şi de catifelare, iar mierea este apreciată pentru proprietăţile sale nutritive şi aroma sa rafinată. 
  • Lapte de corp hidratant cu unt de karite, migdale dulci și ulei de argan - conceput special pentru pielea foarte uscată. 
  • Gel de duş hidratant cu mandarine şi lime 
Regulament:

- să urmăriți blogul fie prin Bloglovin, fie prin GFC, cum preferați. Găsiți în partea dreaptă a blogului toate link-urile
- să fiți fani ai paginii de Facebook aici
- să dați share acestei postări pe profilul vostru de Facebook 
- să mă urmăriți pe Instagram aici (opțional, pentru o șansă în plus)
Vă rog să-mi lăsați un comentariu în care să specificați numele cu care ați dat like paginii și link către postarea de share, numele cu care îmi urmăriți blogul și cel cu care mă urmăriți pe Instagram, dacă este cazul. De asemenea, v-aș ruga să-mi lăsați și o adresă de e-mail unde să vă pot contacta în cazul în care ați câștigat premiul. Concursul este deschis până pe data de 25 mai, urmând ca apoi să aleg câștigătoarea prin random.org. Vă doresc succes!
PS: În weekend voi anunța câștigătoarea concursului Sephora. Să nu credeți c-am uitat!

LATER EDIT: câștigătoarea concursului este Monica Tone. Felicitări și mulțumesc tuturor pentru participare. Nu uitați că mai sunt deschise două concursuri: Apivita și elmiplant!