16 mai, 2014

Top 7 produse preferate de pe iherb.com

 
Cred că știți deja că magazinul meu preferat online este iherb.com. Am făcut o groază de comenzi de aici (16) și, pentru că mâine voi merge să ridic de la poștă una nou-nouță, m-am gândit să fac o postare despre cele mai iubite șapte produse cumpărate de pe iherb.com. Inițial am vrut să fac top 5, dar când m-am apucat să scriu postarea, am tot tăiat și tăiat și mi-am dat seama că nu am cum să menționez doar atâtea.
Pudră de argilă Indian Healing Clay de la Aztec Secret - o folosesc combinată cu apă, pe post de mască de față, de cel puțin două ori pe săptămână. Este clar cea mai bună mască de față cu argilă pe care eu am folosit-o până acum. Și am încercat multe! Simt cum efectiv îmi extrage impuritățile din pori și îmi curăță într-adevăr tenul. După ce am lăudat-o pe blog (aici), o colegă m-a rugat să i-o împrumut s-o încerce și-a convins-o și pe ea.
Spumele de baie de la Deep Steep - mai am puțin și termin a doua sticlă și nu mă voi opri aici. Mi s-a pus pata să încerc toate combinațiile disponibile pe site. O cantitate mică face spumă multă și aromele pe care eu le-am încercat până acum au fost pe gustul meu.
Hot Chocolate Sugar Scrub de la Giovanni - m-am îndrăgostit iremediabil de acest scrub. Momentan am varianta cu mentă și lămâie, dar cea cu ciocolată rămâne preferata mea. Așa că după ce o termin pe cea pe care o am acum, o voi cumpăra din nou. Puteți citi mai multe despre ea aici.
Anti-Frizz Hair Serum de la Giovanni - tot în această postare am povestit și despre acest produs. M-a ajutat incredibil de mult în perioada iernii, când părul mi se electrizează extrem, dar EXTREM de tare de obicei. Este primul produs care a reușit să-mi țină în frâu firele rebele de dimineață până seara, fără să fie nevoie să reaplic pe parcursul zilei. 
Pensule Real Techniques - majoritatea pensulelor pe care le folosesc în prezent sunt RT. O calitate foarte bună, la un preț foarte bun. Le am demult și niciuna dintre ele nu s-a deteriorat până în prezent.
Pasta de dinți Powersmile de la Jason Natural - review-ul la acest produs a făcut înconjurul blogosferei și multă lume l-a cumpărat după ce l-am recomandat. Și marea majoritate a ajuns să-l iubească la fel de mult ca mine. Acuși se împlinesc doi ani de când o folosesc aproape exclusiv. Extrem de rar s-a întâmplat să folosesc altă pastă de dinți și numai atunci când am rămas în pană și comanda ce o conținea era pe drum.
Skin Cleanser de la NutriBiotic - mai am un pic și termin gelul de curățare pe care-l folosesc în prezent și mă pregătesc de o nouă comandă iherb. Am tot stat și m-am gândit care va fi următorul și m-am hotărât să mă reîntorc la acesta. Analizând toate gelurile de curățare pe care le-am folosit în ultimii ani, mi-am dat seama că acesta mi-a plăcut cel mai mult, iar raportul preț/cantitate este imbatabil! Review aici
Dat fiind c-am descoperit multe produse bune pe iherb.com, acestea fiind doar cele care mi-au plăcut cel mai mult, voi continua să cumpăr de la ei. Au fost și multe care m-au dezamăgit, așa că dacă vreți să fac o postare și despre acestea, lăsați-mi în comentarii. Iar mâine, probabil că vă voi arăta ultima comandă.  Și dacă aveți recomandări pentru mine, spuneți-mi ca să le am în vedere la următoarele comenzi.