27 mai, 2014

AQUA VITA, noua gamă de la Apivita + CONCURS - ÎNCHEIAT

 
Apivita a lansat săptămâna trecută o noua gamă de creme de față - AQUA VITA, care promite hidratare intensivă, revitalizare și protecție anti-îmbătrânire.

Pentru o piele cât mai sănătoasă, este nevoie, pe lângă alți factori, de o hidratare corespunzătoare sporită cu factori antioxidanți. Noua gamă de la Apivita conține o proporție de 98% ingrediente naturale. 

Aproximativ 70% din compoziția cremelor Aqua Vita este dată de apa produsă în fabrica bioclimatică Apivita. De asemenea, nu conțin conservanți, silicon, ftalați, propilen glicol, butilen glicol sau uleiuri minerale. În urma a 20 de studii, s-a demonstrat că aceste creme stimulează producerea de proteine cu 58%, îmbunătățește hidratarea cu 21%, reduce pierderea de apă cu 18% și îmbunătățește elasticitatea pielii cu 16%. 

Printre ingredientele de care vreau să mai amintesc se numără vitex (bogat în fitoendorfine ce hidratează și calmează pielea), extract de propolis (metodă inovatoare brevetată Apivita - proprietăți antioxidante) și ulei esențial de mușcată 100% organic (recomandat pielii sensibile, reglează excesul de sebum).

Noua Aqua Vita este disponibilă în trei variante: pentru ten mixt-gras, pentru ten normal-uscat și pentru ten foarte uscat. 
Nu știu dacă promisiunile acestor creme sunt îndeplinite pentru că nu am avut ocazia să folosesc niciuna dintre ele. Dar voi oferi ocazia uneia dintre voi să facă asta în locul meu. Așa, că una dintre voi va câștiga crema pentru ten normal-uscat

Tot ceea ce trebuie să faceți este ca de obicei: să mă urmăriți prin Bloglovin sau GFC (găsiți în dreapta), să dați like paginii de Facebook și să dați share acestei postări, tot pe Facebook. Dacă vă doriți să încercați această cremă și ați urmat toți pașii de mai sus, lăsați-mi un comentariu în care să-mi spuneți cu ce nume mă urmăriți și link-ul către share-ul postării, precum și o adresă de email. Vă puteți înscrie până pe data de 7 iunie. Pentru orice întrebări, vă stau la dispoziție. Mult succes!
UPDATE: Vă mărturisesc că uitasem complet de concursul ăsta. Cu atâtea concursuri pe blog și pe pagina de Facebook, pur și simplu am uitat. Să-mi fie cu iertare. Câștigătoarea este Ioana Cristina Popescu. Pentru că nu mi-ai lăsat o adresă de email, te voi contacta printr-un mesaj privat pe Facebook. Mulțumesc tuturor pentru participare și nu uitați că mai am un concurs care este încă activ, pe pagina mea de Facebook - AICI